کریمی قدوسی چوپان دروغگوست / حمله تند دولتی ها به آقای نماینده

به گزارش رکنا: یک منبع آگاه در ریاست جمهوری درباره اظهارات اخیر کریمی قدوسی افزود: حتی هم‌جناحی های ایشان هم عمدتا روی اظهارات ایشان حساب باز نمی کنند و اذعان دارند که وقتی ایشان ادعایی علیه کسی مطرح می کند، به اعتبار تجارب متعدد دروغگویی و خلاف‌گویی ایشان در گذشته، ادعایش فاقد صحت، عقلانیت و حتی ظرافت‌های مرسوم دروغگویی است.

این منبع آگاه با تاکید بر اینکه ادعاهای کریمی قدوسی، ارزش پاسخ دادن ندارد، خاطرنشان کرد: نه از باب اهمیت اظهارات واهی و بی اساس فرد مورد نظر بلکه صرفا به دلیل ثبت در تاریخ، لازم به ذکر است که هر آنچه ایشان تحت عنوان نفوذ در ریاست‌جمهوری و برخی مدیران این نهاد به زبان آورده است، کذب محض و از اساس ساخته و پرداخته ذهن بیمار گوینده یا کسانی است که ظاهرا او را به سخره گرفته‌اند.

وی در پایان با انتقاد از رسانه‌هایی که علی‌رغم سوابق متعدد دروغگویی و اظهارات خلاف واقع، همچنان به نشر اظهارات کریمی قدوسی می پردازند، خاطرنشان کرد: بدیهی است که نشر اظهارات ایشان، نشر اکاذیب به حساب می آید و به موجب قانون جرم است. از مراجع محترم قضایی انتظار میرود، در قبال بیان اینگونه اظهارات و نشر آنها که مصداق تشویش اذهان عمومی و آشکارا تهمت و افتراست سکوت نکنند و وظیفه قانونی خود را در راستای قوانین مصرح کشور به انجام برسانند.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 684730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟