سید حسن خمینی درانتخابات 1400 نمی تواند رای بیاورد

به گزارش رکنا، مهدی آیتی معتقد است حتی اگر رئیس دولت اصلاحات یا حتی سید حسن خمینی کاندیدای انتخابات 1400شود هم رای نمی آورد.

نماینده دوره ششم مجلس در پاسخ به این که با انتشار فایل صوتی آقای ظریف فکر می کنید این امر به ضرر اصلاح طلبان تمام می شود، گفت: انتشار یک فایل صوتی محرمانه یک کار غیراخلاقی بود، از طرف هر کسی این اتفاق افتاده باشد یک کار مجرمانه است. از طرف هر کسی که اتفاق افتاده باشد، حتماً باید دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور این موضوع را جدی رسیدگی کنند و ببینند چه کسانی باعث نشر این خبر شدند و این خبر را از حالت محرمانه به صورت عمومی درآوردند و بصورت خوراک تبلیغاتی برای بیگانگان و رسانه های بیگانه شده است.

وی ادامه داد: باید نگاه کنیم به اینکه این نگاه محرمانه وقتی غیرمحرمانه درآمد یک جرم سیاسی، امنیتی است و باید درباره آن رسیدگی شود و این از نظر اخلاقی در اخلاق رسانه ای مردود است.

آیتی افزود : وقتی کسی با یک رسانه ای صحبت و از آن رسانه تقاضا می کند، این مطالب باید برای ثبت در تاریخ بماند و آن رسانه آن خبر محرمانه را غیرمحرمانه کند، در نتیجه این کار غیراخلاقی در ساحت و حوزه رسانه ای و ژورنالیستی اتفاق افتاده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 683537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟