حمله تند جهانگیری به احمدی نژاد، قالیباف و مجلس

انتخابات ریاست جمهوری 1400 در 28 خرداد سال جاری برگزار می شود.

به گزارش رکنا، جهانگیری در بخشی از صحبت هایش در کلاب هاوس گفت: آقای احمدی نژاد در 11 بند از من شکایت کرد، در مرحله دادسرا رفتم و دفاع کردم از خودم و در نهایت منع تقعیب صادر شد.

پشت پرده ثروت نفتی بابک زنجانی

جهانگیری به فساد دولت احمدی نژاد پرداخت و گفت:یکی از فسادهای دوره احمدی نژاد بابک زنجانی بود. با 4 امضای وزیرش، بیش از 1.7 میلیارد دلار نفت به زنجانی دادند.

وی ادامه داد:من در دولت ماندم که دیگر بابک زنجانی درست نشود؛ یک میلیارد دلار به این آدم پول داده شده؛ آن هم بدون مصوبه شورای امنیت ملی، پول را واریز کردند به بانک زنجانی! به بانک زنجانی نفت می دادند، اما او پولش را پس نمی داد، با این حال بازهم به او نفت می دادند.

تصمیمات مجلس درباره بودجه اشتباه است

وی با بیان اینکه این توهین به نمایندگان مجلس است که افراد غیر نماینده، از سوی مجلس در جلسات شرکت می کنند.ادامه داد:دیدید مجلس چه بر سر بودجه آورد؟ دیدید مجلس آن را رد کرد؟ دیدید اصلاحاتی را که بر آن اعمال کرده، چه بود؟ گرانی های ناشی از مصوبات مجلس بسیار است؛ مانده ایم چگونه این مصوبات را اجرا کنیم.

حمله تند جهانگیری به قالیباف

جهانگیری در بخشی از سخنانش به قالیباف حمله تندی کرد و گفت: پرونده های املاک نجومی باید پیگیری شود راجع به عیسی شریفی و مسائل دیگر شهرداری گزارشی داده نشده است یک گزارشی، بازرس ویژه رئیس جمهور در مورد شهرداری دوره قبل تهیه کرده بود؛ من این گزارش را یک سال پیش فرستادم.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟