این کاندیدای  انتخابات 1400 رنگ انتخاباتی هم دارد!

به گزارش رکنا، انتخابات1400/وهاب عزیزی روز یکشنبه گفت: جبهه جهادگران ایران اسلامی متشکل از ائتلاف نیروهای ارزشی وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و ایجاد شور انتخاباتی به عنوان یک جریان مردمی و مستقل از احزاب و گروه‌ها (جریان سوم) در انتخابات 1400 اعلام حضور می‌کند.

دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی ادامه داد: برگزاری انتخابات فراگیر، پرشور، سالم که آحاد ملت در آن مشارکت داشته باشند رکن اصلی مردم سالاری دینی است که مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت آن تاکید کرده‌اند.

عزیزی یادآور شد: متاسفانه در آستانه انتخابات ۱۴۰۰؛ اردوگاه رسانه‌ای دشمن از داخل و خارج با تمام قوا اصل برگزاری انتخابات را هدف تیرهای فتنه انگیز خود قرار داده و از هر سو بر افکارعمومی فشار وارد می‌کند تا اصل انتخابات را در کشور ما کم‌رنگ و بی‌تاثیر نشان دهد.

وی بزرگترین هدف دشمن را ایجاد فاصله بین مردم و نهادهای قانونی نظام عنوان کرد و افزود: در شرایطی که دشمن می‌خواهد شکست خود در میدان‌های نبرد سخت را در میدان جنگ نرم و رسانه ای جبران کند،وظیفه همه دلسوزان نظام است برای مقابله با هجوم دشمن، قلم مبارزه بدست بگیرند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: مسوولان اجرایی انتخابات1400 هم باید تمام تلاش خود را برای تسهیل حضور مردم در فعالیت‌های انتخاباتی به کار بگیرند تا با برگزاری یک انتخابات سالم، فراگیر با حضور همه سلیقه‌ها، در مسیر بالندگی جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

عزیزی افزود: در همین راستا جهادگران ایران اسلامی از من به دلیل سوابقم در حوزه فعالیت‌های سیاسی و مبارزه رسانه‌ای برای تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و جهاد برای دفاع از حقوق مردم دعوت و تکلیف کرده برای فراهم کردن مقدمات تشکیل دولت جوان جهادی در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم اعلام حضور کرده و نام‌نویسی کنم.

دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی گفت: شعار اصلی و مبنایی مردمی جهادگران ایران اسلامی «در مسیر ولایت، جهاد ادامه دارد» و «جهاد برای حل مشکلات مردم، جهاد برای قطع زنجیره فساد، ویژه خواری و رانت» است.

وی افزود: همچنین رنگ فیروزه ای بعنوان نماد انتخاباتی جهادگران ایران اسلامی به نشانه پاکی و صداقت، عشق و ایمان، عشق به میهن اسلامی و عشق به همه مردم ایران انتخاب شده است.

عزیزی با بیان اینکه اطمینان دارم در صورتی که تائید شورای نگهبان را بگیرم، مردم با من همراهی خواهند کرد، گفت: کافی هست با مردم به زبان خودشان که زبان صداقت و یک رنگی هست صحبت بکنیم. مردم حرف درست را خوب تشخیص می دهند، فقط کافی هست از طریق رسانه هایی که در ایام انتخابات به نامزدها اختصاص داده می شود، واقعیت‌های جامعه را صادقانه با مردم در میان بگذاریم.

این فعال سیاسی افزود: لذا به شورای نگهبان توصیه می کنم اگر دلسوز کشور، نظام و انقلاب است اجازه بدهد سلیقه‌های مختلف و دیدگاه های جدید در عرصه انتخابات ریاست جمهوری نماینده خودشان را داشته باشند، نامزدهای مستقل نیز حضور داشته باشند. اگر همه قشرها در انتخابات نامزد داشته باشند، مشارکت هم بالا می‌رود که نتیجه آن اقتدار کشور در عرصه بین المللی خواهد بود.

دبیر کل جبهه جهادگران اسلامی با بیان اینکه برای رسیدن به مردم باید از اصولگرایی و اصلاح طلبی عبور کنیم، گفت: دولت من را مستقل‌ها با میانگین سنی ۴۰ سال تشکیل خواهند داد. برنامه اصلی من پس گرفتن قدرت از پدرخوانده ها و بازگرداندن قدرت به مردم است و باید شیوه حکمرانی و مدیریت اجرایی کشور از فردسالاری به مردم سالاری، برنامه محوری و کار تیمی تغییر کند.

وی یادآورشد: در زمینه فقر در کشور و رسیدگی به محرومین، پیشگیری اولویت دارد تا درمان. باید کاری کنیم در کشور فقیر و بیکار وجود نداشته باشد و گروه های جهادی توان و پتانسیل خود را برای ایجاد اشتغال و خشکاندن ریشه‌های بکار بگیرند.

عزیزی با بیان اینکه ساختار کشور و آئین‌نامه‌های اجرایی نیاز به بازبینی و به روز رسانی دارند،‌ اضافه کرد: مقررات و سیاست‌های ۴۰ سال و ماقبل آن پاسخگوی نیاز امروز کشور نیست. برای فضای مجازی هیچ برنامه واقع‌بینانه وجود ندارد. من فیلتر کردن فضای مجازی را قبول ندارم، بجای فیلتر کردن باید آنرا مدیریت کرد.

دبیر کل جبهه جهادگران اسلامی حذف واسطه‌ها، به روز رسانی یارانه‌ها، تامین امنیت سرمایه مردم و ثبات بازار از برنامه های جدی دولت جوان جهادی عنوان کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع:اقتصاد نیوز

کدخبر: 681261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟