مرعشی: ظریف کاندیدا نمی‌شود

به گزارش رکنا، حسین مرعشی در خصوص فعالیت یک کمیته در دولت با عضویت اسحاق جهانگیری، بیژن زنگنه و محمدجواد ظریف درباره انتخابات و بررسی شرایط کشور، اظهار داشت: تا آنجاکه من مطلع هستم این کمیته هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

حسین مرعشی، سخنگوی کارگزاران سازندگی، درخصوص معرفی کاندیداهای حزب متبوعش در انتخابات ریاست جمهوری با توجه به سازوکار معرفی کاندیدا در جبهه اصلاحات، گفت: گزینه‌های ما هنوز جدی هستند و امیدوار هستیم که ثبت‌‌نام کنند. ما به عنوان حزب از شخصیت‌های موردنظر خودمان برای ثبت‌نام دعوت خواهیم کرد و بعد آن‌ها را به جبهه اصلاحات معرفی می‌کنیم، به این علت که ممکن است ظرفیت بعضی‌شان این باشد که کاندیدای جبهه اصلاحات باشند.

وی در پاسخ به این سوال که «با توجه به عدم کاندیداتوری سید حسن خمینی، آیا لاریجانی شانسی برای جلب حمایت اصلاح‌طلبان خواهد داشت؟» گفت: در انتخابات پیش‌رو قرار نیست هیچ ائتلافی میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان میانه‌رو اتفاق بیفتد. قرار است اصلاح‌طلبان کاندیدای خودشان را داشته باشند و در میان افرادی که برای کاندیداتوری اسم برده می‌شوند یک الی سه نفر هستند که ممکن است کاندیدای اجماعی باشند.

مرعشی در خصوص فعالیت یک کمیته در دولت با عضویت اسحاق جهانگیری، بیژن زنگنه و محمدجواد ظریف درباره انتخابات و بررسی شرایط کشور، اظهار داشت: تا آنجاکه من مطلع هستم این کمیته هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهد به این علت که نسبت به آینده ایران حساس هستند.

عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی در پایان در خصوص کاندیداتوری محمدجواد ظریف، گفت: من سخنگوی ایشان نیستم، ولی پیش‌بینی من این است که آقای ظریف ثبت‌نام نمی‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟