زمان نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام مشخص شد

به گزارش رکنا، میخائیل اولیانوف چهارشنبه شب در توئیتی افزود که در کنار این نشست، جلسات غیر رسمی در اشکال مختلف و در سطح کارشناسی در خصوص رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای جریان دارد.

این نشست قرار بود امروز چهارشنبه برگزار شود که گفته می‌شود به دلیل ابتلا یکی از اعضای هیئت سیاسی اتحادیه اروپا به کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های مراقبتی به روز پنجشنبه موکول شد.

اولیانوف پیشتر با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رییس هیات مذاکره‌کننده ایرانی که به وین سفر کرده دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که در محل نمایندگی جمهوری اسلامی در وین برگزار شد، طرفین در خصوص وضعیت گفت‌وگوهای ایران و ۱+۴ بحث و تبادل نظر کردند.

هجدهمین دور از نشست‌های کمیسیون مشترک برجام از روز ۱۳ فروردین ماه جاری به صورت برخط با مشارکت معاونان سیاسی ایران و کشورهای ۱+۴ برگزار شد. نمایندگان کشورها در نشست ۱۳ فروردین تصمیم گرفتند ادامه گفت و گوها به صورت حضوری در وین برگزار شود.

در زمان حاضر دو کارگروه رفع تحریم‌ها و اقدامات هسته‌ای به طور موازی در حال تدوین اقدامات لازم هستند. در نشست روز جمعه تصمیم گرفته شد نمایندگان به پایتخت‌های خود برگردند و از روز پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه مذاکرات را در وین ادامه دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟