دست اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری1400 خالی نیست

به گزارش رکنا، یدالله طاهرنژاد درباره کاندیداهای اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در ۴۰ سال گذشته اصلاح طلبان در حوزه های مختلف مسئولیت های اجرایی داشتند و تجربیات زیادی اندوختند، بنابراین دست اصلاح طلبان برای معرفی گزینه خالی نیست، اما اینکه بشود از این تجربیات در مدیریت کشور به دلیل برخی تنگناها استفاده کرد بحث دیگری است.

وی ادامه داد: اینکه تاکنون اصلاح طلبان از گزینه های خود رونمایی نکرده اند به این دلیل است که در جبهه اصلاحات اختلاف نظری وجود دارد. برخی معتقدند گزینه نهایی باید بعد از تأیید صلاحیت شورای نگهبان معرفی شود و عده ای معتقدند که قبل از آن باید معرفی شود و هنوز هیچ تصمیم گیری در این زمینه نشده است. بعد از اینکه این موضوع حیاتی و حساس به سامان برسد حتما خواهید دید که این طور نیست که دست اصلاح طلبان خالی باشد.

این فعال سیاسی همچنین خاطر نشان کرد: میثاق جبهه اصلاح طلبان این است که از یک کاندیدای واحد اصلاح طلب حمایت بشود که هنوز هیچ تفسیری بر این میثاق انجام نشده، بنابراین همان اصل دنبال می شود.

طاهرنژاد درباره احتمال حمایت از ظریف گفت: ظریف یکی از گزینه های مورد نظر حزب کارگزاران است، ولی کارگزاران پذیرفته در قالب جبهه اصلاحات فعالیت کند، بنابراین طبیعتا از نظر و تصمیم این جبهه حمایت می کند و ما منتظر تصمیم نهایی در جبهه اصلاحات هستیم.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی همچنین درباره مطرح شدن نام سیدحسن خمینی نیز تصریح کرد: هیچ منبع معتبری خبری مبنی بر تمایل وی برای حضور در عرصه انتخابات را تأیید نکرده است و اخبار مطرح شده بیشتر گمانه زنی است که گفته می شود اگر وی وارد انتخابات شود می تواند فضای انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد و آن را از سردی و کرختی نجات دهد، ولی من تا الان نشنیده ام خود وی در محفل یا جمعی سخنی مبنی بر ابراز تمایل برای حضور در انتخابات داشته باشد. بنابراین ضرورتی هم ندارد که تا خود او ابراز تمایل نکرده است، درباره نقاط ضعف و قوت اش صحبت کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 677164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟