احمدی‌نژاد خودش را «ولیّ خدا» و «یلتسین ایران» می‌داند / واقعیت هایی که باید از او بدانید !

به گزارش رکنا، عبدالرضا داوری در سال ۱۳۸۸ در ستاد انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد فعالیت می‌کرد و از اوایل دهۀ ۱۳۹۰ جزو یاران نزدیک احمدی‌نژاد شد، ولی در چند ماه اخیر به شدت از احمدی‌نژاد فاصله گرفته و یکی از منتقدان رادیکال او شده است.

داوری تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است و چون سال‌ها یکی از "پایه‌های پروپاگاندای احمدی‌نژاد" بوده، اکنون خودش را موظف می‌داند که زوایای مخفی تفکر مذهبی و سلوک سیاسی وی را برملا سازد تا "سرنوشت ایران" در دست مراد سابقش قرار نگیرد.

نکات مهم مصاحبه داوری با عصر ایران :

*احمدی نژاد دوست داشت بورس سقوط کند و مردم به فلاکت بیفتند تا به خیابان‌ها بریزند و او دوباره بالا بیاید.

*از سال ۹۱ می‌گوید ۳ ماه دیگر نظام سقوط می‌کند. فکر می‌کند "یلتسین ایرانی است و به غرب و اسرائیل و عربستان پالس می‌دهد تا از او حمایت کنند.

*او به مهدویت حول محور خودش اعتقاد دارد و به نظرم دچار نوعی بیماری اختلال روانی و توهم است.

*بقایی گفت او در جایگاه انبیا و اولیاء الهی است و ما فقط باید از ایشان تمکین کنیم.

* احمدی نژاد در حوزۀ خصوصی و شخصی‌اش گفتار و رفتار خاصی دارد و در حوزۀ عمومی گفتار و رفتار دیگری دارد. این حقیقت باید به جامعه گفته شود.

*بقایی در کلاب هاوس می‌گوید بیستم هر ماه قرض می‌کند تا زندگی اش بگذرد حال آن که در میدان رسالت، یک تجارتخانه و دو خانه ویلایی - و نه آپارتمانی - در تهران برای دو همسرش و عمارتی هم در آبسرد دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 677119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟