حسین انصاری راد: دوران احمدی‌نژاد فاجعه برای کشور بود

حسین انصاری راد افزود : اینکه در بین اصولگرایان اختلاف وجود دارد یا خیر در اولویت بعدی قرار دارد. مساله مهم برای مردم این است که اصولگرایان با عملکرد خود کشور را به این نقطه رسانده‌اند. وی در ادامه گفت : مهمترین اقدام اصولگرایان زمانی که در قدرت بودند این بود که اصلاح‌طلبان را کنار گذاشتند و اجازه ندادند کشور به سمت اصلاح حرکت کند. اصولگرایان واقعیت‌های مدیریت کشور را به خوبی درک نکرده‌اند. »

انصاری راد در ادامه گفت: «در شرایط کنونی‌ کشور با دو چالش مهم مواجه است. نخست چالش‌های مرتبط با سیاست خارجی و دوم امکان‌پذیر بودن برگزاری یک انتخابات آزاد که جریان‌های سیاسی بتوانند به خوبی درآن رقابت کنند. اگر مردم از جریان اصلاحات به دلایلی ناامید شده‌اند، باید این نکته را نیز متذکر شد که جریان اصولگرایی را به کلی کنار گذاشته‌اند و به این جریان به عنوان یک جریان که بتواند مشکلات کشور را حل کند نگاه نمی‌کنند.

فعال اصلاح طلب اظهار کرد : پس از دولت اصلاحات آقای احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد که رویکرد دیگری در مدیریت کشور داشت و از مسیر دیگری حرکت کرد. احمدی‌نژاد به جای اینکه گامی به جلو بردارد با سوء مدیریت بیشتر کشور را به سمت آشفتگی و بی‌برنامگی کشاند. مهمترین اقدامات مخرب ایشان نیز تعطیل کردن سازمان برنامه و بودجه بود. احمدی‌نژاد کشور را با رشد شش درصد اقتصادی از رئیس دولت اصلاحات تحویل گرفت و با رشد منفی شش درصد به آقای روحانی تحویل داد. به همین دلیل بنده دوران ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد را از جنبه سیاسی، اقتصادی و اخلاقی یک فاجعه برای کشور می‌دانم و معتقدم بسیاری از نابسامانی‌هایی که امروز جامعه با آن مواجه است، ریشه در تفکرات و عملکرد احمدی‌نژاد دارد. دوران احمدی‌نژاد یک دوران فترت در مدیریت کشور بود که کشور از جنبه‌های مختلف با آسیب مواجه شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 676775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟