توصیه مهم باهنر به قالیباف

به گزارش رکنا، محمدرضا باهنر ادامه داد: علت این بود که من این تصمیمات را مقطعی نگاه نمی‌کردم و توجه داشتم که این تصمیم زیر شاخص منافع ملی چه نتیجه و ماحصلی دارد.

باهنر همچنین از ملاقات با محمدباقر قالیباف بعد از انتخاب وی به عنوان رییس مجلس خبر داد و گفت: یکی از نخستین ملاقات‌هایی که آقای قالیباف بعد از انتخاب شدن به عنوان رییس مجلس داشت با من بود، ایشان محبت داشتند و من را صدا کردند تا صحبت و مشورتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: به ایشان گفتم لطفا در برابر دو کار مقاومت کنید و اجازه ندهید این اتفاقات رخ دهد ؛ نخست این که هزینه‌های دولت را بالا نبرید چرا که بودجه دولت نامتعادل است و هر چه هزینه‌ها را بالاتر ببرید غیرمستقیم روی تورم و نقدینگی اثر گذاشته اید ، دوم این که بوروکراسی و کارمندان دولت را زیاد نکنید .

باهنر با بیان این که مقاومت در برابر این مسائل آسان نیست، افزود: تجربه من در مجلس نشان داده است این مقاومت خیلی سخت است چرا که نمایندگان اصرار زیادی به این دست از مسائل دارند و من در مدت فعالیت در مجلس در ارتباط با این مسائل سعی کردم حکیمانه تصمیم بگیرم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟