واکنش عطریانفربه اظهارات بادامچیان درباره اصلاح‌طلبان و بهزاد نبوی

محمد عطریانفر افزود : اینکه آقای بهزاد نبوی مورد اجماع اعضای نهاد اجماع ساز هستند یا خیر. مگر می‌شود کسی مورد توافق اعضا نباشد و رئیس شود؟! بنابراین کافی است از اعضاء استفسار شود و حاصل اش اینکه فرمایشات آقای بادامچیان ابطال و رد می شود.

به گزارش رکنا، وی در ادامه گفت : خم بودن پشت یک فرد و عصا به دست گرفتن، ارتباطی به مغز و فکر ندارد. مرحوم آقای عسگر اولادی پیرمردی ۸۰ ساله، مغز و فکرش در دوره حیات بی تردیداز آقای بادامچیان بهتر کار می‌کرد و در عین حال فهم بهتری داشت! بنابراین الزاما ارتباطی بین سلامتی جسم و سلامتی مغز وجود ندارد. کهنسالانی داریم که در سنین ۸۰ سالگی از جوانان هم بهتر می اندیشیدند و اثربخش تر بوده اند.

عطریانفر اظهار کرد : امام خمینی کهنسال ما، بهتر از جوانان مبارز همسو و حتی از آیت الله خمینی ۵۰ساله هم فکر می‌کرد و هم تدبیر واقع بینانه داشت. این اظهارات، اظهارات توهین آمیزی است بنابراین فکر می کنم دوستان رقیب ،اخلاق را در سیاست و اظهارات خود بیشتر مراعات کنند و از دخالت غیرمجاز در کار دیگران خود را بازدارند. اگر روزگاری ما در حوزه اصلاح‌طلبی، نشستیم و گفتیم موتلفه اشتباه کرده که آقای بادامچیان را به عنوان دبیرکل خود انتخاب کرده، آن زمان ایشان هم اجازه دارد چنین اظهاراتی را بفرماید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 670856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟