رئیسی: کارخانه ها و واحدهای تولیدی قابلیت بازگشت به چرخه تولید را دارند

رئیسی در بدو ورود به استان مازندران در جمع خبرنگاران گفت : اگرچه به دلیل ویروس کرونا نمی توانیم در این سفرها در اجتماع مردمی شرکت کنیم اما تا آنجایی که امکان دارد در جلسات اداری و قضایی ، فرهیختگان و نمایندگان مردم حضور پیدا می کنیم و از این طریق مشکلات را رصد و حل و فصل خواهیم کرد.

به گزارش رکنا، رئیسی با بیان این که نتیجه حضور تیم ۳۰ نفره دستگاه قضایی را که از قبل در استان مازندران در حال بررسی مشکلات قضایی و نیازمندی های مردم استان هستند در جلسات تخصصی امروز مورد رسیدگی قرار می دهد ، افزود: به همه موارد توجه جدی می شود.

رئیس قوه قضائیه گفت: به خانواده های شهدای بیش از ۱۰ هزار شهید ،رزمندگان و همه جانبازان استان ادای احترام می کنم ، چراکه ولایت مداری مردم خطه مازندران و حضور آنان در دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام همواره زبانزد است.

رئیسی تصریح کرد: امیدواریم همه در گشایش مشکلات مردم کار کنیم ، مردم مازندران به سختکوشی و تولید مشهور هستند ،امیدواریم مشکلات قضایی آنان نیز مرتفع شود.

در سفر یک روزه رییس قوه قضاییه علاوه بر این برنامه که از نزدیک در جریان مشکلات قضایی مردم مازندران قرار می گیرد با تعدادی از آنان نیز گفت و گو نیز خواهد کرد.

بررسی مشکلات اقتصادی بویژه معضلات کارخانه ها و واحدهای تولیدی استان که قابلیت بازگشت به چرخه تولید را دارند ، از دیگر برنامه های رئیس قوه قضائیه به مازندران است .

رییس قوه قضاییه همچنین در این سفر در نشست شورای اداری مازندران هم شرکت و سخنرانی می کند.

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و رئیس سازمان بازرسی کشور نیز همراه رییس قوه قضائیه به صورت جداگانه علاوه بر بازدیدهای میدانی ، نشست های تخصصی با مدیران استانی مجموعه خود برگزار می کنند.

طبق آمار دادگستری کل مازندران سال گذشته ۸۹۷ هزار و ۵۷۲ فقره پرونده در دادگاه های استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

از آن جایی که بر اساس آمارهای رسمی تا ۷۰ درصد وسعت استان مازندران را عرصه های طبیعی ملی در قالب سواحل دریای خزر ، جنگل و مرتع تشکیل می دهد و همین گستردگی عرصه ملی سبب تجاوز ، تصرف و تغییر کاربری های غیر قانونی زمین های کشاورزی شده است ، بخش زیادی از پرونده های قضایی استان مربوط به این موضوع و مسایل و مشکلات اقتصادی مشابه است.

استان مازندران دارای سه میلیون و ۳۰۰هزار نفر جمعیت دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟