احتمال کاندیدا شدن رییسی در انتخابات 1400+فیلم
حجم ویدیو: 12.42M | مدت زمان ویدیو: 00:01:53

وی در ادامه نشست خبری امروز در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا آقای رییسی در انتخابات 1400 کاندیدا می شوند گفت: انجام خدمات کاملا موفقیت آمیز در قوه قضاییه و در دوره تحول از آغازین روزهای مسئولیت آیت الله رییسی بوده است. ایشان با برنامه تحول و جامع مسولیت قوه قضاییه را قبول کردند و روند اقدامات ایشان مشخص و منطقی و به دور از کار تبلیغاتی بوده و طی می کند.

به گزارش رکنا، وی افزود: آنچه اطلاع دارم ایشان در دیداری که با دانشجویان داشتند همین سوال را از ایشان پرسیدند و ایشان پاسخ دادند که من به جز قوه قضاییه به مساله دیگری فکر نمی کنم. ما هم شاهد هستیم ایشان بصورت شبانه روزی تمام توان و انرژی خود را مصروف قوه قضاییه می کنند و تا امروز نه ایشان نظر دیگری داشتند و نه ما رویکردی دیگری را مشاهده کردیم.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی در رابطه با موضوع پیگیری ترک فعل از سوی مدیران و اینکه به چه اقداماتی منجر شده است، گفت: قوه قضائیه در دوره اخیر با صدور دستوررسیدگی به ترک فعل مدیران، مواردی را در دستور کار قرار داده و پرونده های متعددی تشکیل و برخی از آنها منجر به صدور حکم شده است. برای پیگیری برخی دیگر نیازمند قانون هستیم که امیدواریم مجلس در این رابطه اقداماتی انجام دهد. در رابطه با اینکه آیا این ترک فعل ها منجر به عدم انتصاب های بعدی می شود یا خیر به حکم دادگاه بستگی دارد.

وی تاکید کرد: توصیه ما به مدیران ارشد این است که افرادی که قصور و تقصیراتی داشتند و موجب خسارت هایی به مردم و بیت المال شدند و هر چند محکومیت کیفری پیدا نکرده باشند، استعلام هایی انجام دهند.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی در ارتباط با گمانه زنی ها در مورد احتمال کاندیدا شدن آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری آتی:

آیت الله رئیسی با برنامه تحول و جامع مسولیت دستگاه قضا را بر عهده گرفتند واین موضوع از ابتدای مسولیت روندی مشخص و منطقی و به دور از فعالیت های تبلیغاتی بوده است/ ایشان در دیداری که با دانشجویان داشتند در مقام پاسخ به سوال مشابه آنها اعلام کردند به جز قوه قضاییه به مسله و موضوع دیگری فکر نمی کنم/ ایشان تمام توان و انرژی خودشان را به صورت شبانه روزی مصروف برنامه های قوه قضاییه می کنند وما نیز رویکرد دیگری را مشاهده نکردیمآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟