بازگردان بحرین به خاک ایران! / احمدی نژاد انسان خوبیست! / قلدری روحانی! + فیلم
حجم ویدیو: 29.37M | مدت زمان ویدیو: 00:03:54

مجتبی بیگدلی ، دبیر کل جامعه اسلامی کارآفرینان کشور و سخنگوی سابق و دبیر بخش سیاسی حزب الله ایران در یک نشست خبری به بررسی راهکارهای برون رفت از شرایط اقتصادی کنونی و انتخابات ریاست جمهوری 1400 پرداخت .

دبیر سیاسی حزب الله ایران ضمن بیان این که خدمت رسانی به ملت ایران و مردم باید به طور ملموس حس شود و آثار خدماتی آن دیده شود، گفت: زخم هایی که مشتی سیاستمدار حیله گر که امکانات کشور را در دست گرفته اند، همراه با کسانی که از این افراد حمایت کردند و قول هایی که بر زبان آوردند، بر پیکر مردم وارد کردند باید پیگیری شود. این افراد فرصت سوزی کرده و سرمایه های جوان را نابود کرده اند. این افراد باعث اعتماد سوزی در مردم شدند و باید پاسخگو باشند. آنها نگاه را از داخل بریدند و با امید به سراب هایی چون برجام از آبادانی کشور غافل شدند.

بیگدلی در ادامه گفت: در حال حاضر حتی حامیان برجام سوال می کنند که چرا فضایی ایجاد شده است که قلدری به عرصه سیاسی بیاید و قدمی هم در راستای حقوق ملت ایران برداشته نشود.

وی افزود: وضعیت را به جایی کشانده اند که دیگر دست ما از نظر روابط بین الملل و حقوق دیپلماتیک خالی است و هر چه می خواستند کردند. چطور می شود رییس دفتر ریاست جمهوری علنی می گوید کشور مشکل ارز دارد. این یک تراژدی است که مشکل ارز را با دست دراز کردن در جیب مردم حل کردند.

دبیر کل جامعه اسلامی کارآفرینان کشور گفت: به عنوان یک کارآفرین از شورای نگهبان مطالبه می کنم که وقتی می گویید تفسیر ما از یک گزینه ریاست جمهوری رجل سیاسی است. چرا پاسخ نمی دهید که چرا افرادی انتخاب می شوند که ناکارآمد هستند؟ تمام شخصیت های سیاسی به غیر از مقام معظم رهبری ، هر جا که که مهر تایید رجل سیاسی را گرفتند، از فرش به عرش رسیده و نه تنها هزینه ای برای این مردم پرداخت نکردند، بلکه هزینه ها را به دوش مردم گذاشتند. آنها در زمان فتنه ساکت ماندند یا خودشان اصحاب فتنه شدند. این تفسیر شناخت رجل سیاسی یک دور زیر سوال رفته است. شورای نگهبان در این انتخاب ها یک بازنگری کرده و پاسخ دهد که شخصیت هایی که به عنوان رجل سیاسی تا به امروز به تایید رسیدند، چه کارنامه ای دارند و چرا وقتی به قدرت رسیدند طلبکار رهبری و مردم شدند.

بیگدلی با تاکید به بیانات رهبری بر بحث اقتصاد و این که بهتر است رییس جمهور آینده یک رجل اقتصادی کارآفرین باشد گفت : استاندار و وزیرهایی را می بینیم که تعداد صفرها را نمی دانند. اقتصاد را نمی توانند تحلیل کنند و به راحتی به بیراهه کشیده و فاسد می شوند.

وی با اشاره به هزینه ها و بساطی که در زمان طاغوت سابقه هم نداشت، گفت: رییس جمهور از تمام اختیارات و خزانه ملت استفاده کرد. پول نفت، زمین، آب، .. همه منابع دست دولت است و در بدترین شرایط تحریم ها، حقوق های نجومی را رقم زدند.

بیگدلی به عنوان یکی از موسسین و متولیان مسکن مهر ضمن بیان تجارب ساختمان سازی در ونزوئلا و عراق گفت: اگر مشکل صنعت ساختمان سازی حل شود 3 برابر صنعت نفت حجم مبادله خواهیم داشت . 80 درصد اشتغال کشور فقط مربوط به حوزه مسکن است. 1200 گروه شغلی باید احیا شود. ما می توانیم در سال یک و نیم میلیون مسکن بدون اخذ ریالی از بودجه خزانه دولتی ساخته و تحویل دهیم.

وی افزود: با کمال تاسف این دولت یک واحد مسکونی تولید نکرد. شعار ناموجه یک وزیر  7 سال درهای کشور را بست و مسکن مهر را نادیده گرفت. از آقای رئیسی درخواست می کنم که وی را به عنوان وزیر مسکنی که یک آجر هم روی هم نگذاشت محاکمه کند.

بیگدلی با بیان این که در حال حاضر از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کنیم گفت: من به عنوان دبیر کل حزب الله ایران گزینه کاندیداتوری هستم و اصرار بر کاندیداتوری من است اما به زودی کاندید اصلی اعلام می شود.

وی در مورد احمدی نژاد و اقدامات تبلیغاتی اخیر ایشان نیز گفت: احمدی نژاد یک انسان است و مانند همه خوبی و بدی را باهم دارد. هم انتقاداتی بر ایشان است و هم کارهای مثبتی در دولت ایشان انجام شده است که نمی توان نادیده گرفت. اما بهتر است نقطه نظرات خود را در چارچوب قانون بیان کند.

بیگدلی در مورد طرح اقدام مسکن ملی نیز گفت: مسکن ملی یک طرح کاملا ناشیانه و کودکانه است. افراد بی کفایت حیاتی ترین و گران ترین محصول سبد خانوار بها ندادند،  باید بیشتر به بحث خصوصی بها دهند.

وی افزود: در بحث کرونا کم کاری هایی انجام شده است. از طرفی آقای وزیر با حرف های کودکانه می گوید ما به جایی رسیده ایم که دنیا می خواهد از اعجاز علمی و تجارب ما بیاموزد و از طرفی می گوید وضعیت آنقدر بد است که به من بگویید وزیر مرده شور خانه. این جمع اضداد را چگونه بپذیریم. کرونا پناهگاهی است برای بی کفایتی و کاستی های این دولت. در ایام کرونا کارآفرین ها را به مرز ورشکستگی کشاندند. صنعت گردشگری ایران را نابود کردند. اما چین و اتحادیه اروپا در این صنعت در همین شرایط کرونا رشد کردند. آنهایی که خود را پشت تحریم پنهان می کنند، تحریمی که از قبل از انقلاب هم بوده است باید پرسید که چرا وضعیت ما از سوریه و یمن جنگ زده هم بدتر است.

سوابق مجتبی بیگدلی و چشم انداز دولت سلام:

مجتبی بیگدلی انتخابات 1400

مجتبی بیگدلی انتخابات 1400

برخی از اقدامات دولت "سلام":

- توافق برجام بر مبنای عزت و شأن ملت و براساس ارزش های شهید قاسم سلیمانی باشد، نه براساس رابطه گرگ و میش.

- استان چهاردهم ایران، بحرین، که درسال 1352 به اقلیت ظالم بخشیده شد، از سازمان ملل متحد و مجامع دیپلماتیک درخواست می کنیم به ایران بازگردد. آن هم به مرکزیت شهرستان منامه!نگویید این درخواست خنده دار است چرا که کریمه بعد از 70 سال به روسیه بازگشت. مردم بحرین هم عاشق مردم و فرهنگ ایران هستند و مشتاقانه منتظر هستند که بایک رفراندوم به ایران بازگردند.

-انحلال سازمان کنفرانس اسلامی و تشکیل سازمان کشورهای متحد اسلامی ، تا زمینه برای ایجاد ایالات متحده اسلامی با یک عرض مشترک آماده شود. مانند مدل اتحادیه اروپا و آن هم متشکل از ترکیه ، ایران ، پاکستان ، عراق ، سوریه ، لبنان و عربستان آزاد شده هاشمی است.

بیگدلی در توضیح گفت: می گویم عربستان هاشمی، چون  عربستان سعودی یک نام جعلی است و یک خانواده حق ندارد نام خود را بر کشوری که سرچشمه اسلام است بگذارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟