پوشش زن نباید مردان را تحریک کند / مردان نباید لباس زنانه بپوشند

تحریک شدن مردان با نوع پوشش زنان یکی از ددغدغه هایی است که باید مورد نظر قرار گیرد چرا که عواقب بدی خواهد داشت.

امروزه شاهد هستیم که زنان لباس مردانه می پوشند و مردان لباس زنانه به تن می کنند و اینکه چنین پوششی درست است یا خیر ؟! می توان از زبان امام جمعه رشت شنید!

 آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به مسئله رعایت عفت و شرم در پوشش اظهار داشت: پوشش انسان به‌ویژه پوشش زن باید به‌گونه‌ای باشد که بدن را بپوشاند و بدن‌نما و موجب تحریک دیگران نشود. 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان افزود: زن نباید لباس مردان را بر تن کند و مردان نیز نباید لباس زنان را بر تن کنند و اینکه عده‌ای می‌گویند برای ما فرقی نمی‌کند که لباس مرد بپوشیم یا زن، غلط است و این کار نه‌تنها خلاف شرع است بلکه خلاف عقلانیت است.

به گزارش رکنا، امام جمعه رشت با بیان اینکه برخی کارگردانان و نویسندگان فیلم‌های ما هم دقت‌های لازم را در برخی امور ندارند تصریح کرد: "لباس شهرت" از دیدگاه اسلام حرام است؛ لباس شهرت به این معناست که زن و مرد لباسی بپوشند که انگشت‌نما باشد.

وی بیان داشت: "لباس" انسان باید مروج ابتذال نباشد چراکه دشمنان دین می‌خواهند ما از آئین مذهبی و ملی خود دور شویم زیرا می‌دانند ملت‌های اسلامی از اهل‌بیت عصمت و طهارت تبعیت می‌کنند و این امر منجر به ویرانی قدرت‌های سلطه خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع : تابناک

کدخبر: 665450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟