حتی رهبری هم نمی‌توانند بگویند که رئیس جمهور بعدی کیست

مصطفی پورمحمدی در پایان جلسه در بخش پرسش و پاسخ مخاطبان در مورد سوالی مبنی بر حضور آیت الله رئیسی در انتخابات 1400 گفت: ما به دوستان ولایی خود گفته ایم که دور هم جمع شوید و با هم مشورت کنید. به هر نتیجه ای که رسیدید، جامعه روحانیت مبارز از شما حمایت می کند. ما گفته ایم که به هیچ عنوان نامزد انتخاباتی پیشنهاد نمی دهیم اما از نامزد شما حمایت می کنیم.

به گزارش رکنا، دبیر کل جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد : از ما پرسیده شد که چرا چک سفید امضا می دهیم. ما گفتیم که ارزش خرد جمعی، تحمل یکدیگر و مشارکت بیشتر از اینها است.

وی افزود: نه گزینه ای داریم و نه گزینه ای پیشنهاد خواهیم داد اما هر کدام از جریان های سیاسی ما را به جلسات دعوت کند حضور می یابیم. دوستانی هم که در شورای وحدت حضور دارند می توانند شهادت دهند که به هیچ وجه نمی خواهیم گرایش یا گزینه خاصی را تحمیل کنیم. تلقی بعضی از دوستان این است که بعضی از تجمع ها به ضررشان تمام می شود چرا که گزینه انتخاباتی شان از دست

می رود. آنها اگر مثل ما فکر کنند و از قبل گزینه ای نداشته باشند همه به دنبال بهترین فرد می گردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع : تابناک

کدخبر: 663168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟