تقدیر نماینده مردم مسیحیان ارامنه شمال از قوه قضائیه بابت رعایت عدالت بین زندانیان اقلیت‌ها

آرا شاوردیان ، با اشاره به بازدید اخیرش از بازداشتگاه اوین، گفت: به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) به اتفاق همکارم آقای تکیه انویه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی بازدیدی از زندان اوین داشتیم.

به گزارش رکنا، وی تأکید کرد: هدف از این بازدید ارزیابی شرایط زندانیان غیر مسلمان در زندان اوین بود.

این نماینده مجلس بیان داشت: در جریان این بازدید با ۲۰ زندانی مسیحی ملاقات کردیم و این بازدید خوب و مطلوبی بود.

شاوردیان تاکید کرد: در جریان این ملاقات شنوای دغدغه زندانیان بودیم و خوشبختانه پیرو صحبت‌هایی که با آن‌ها داشتیم، این زندانیان به ما گفتند که مشکلی در زندان ندارند.

شاهد تغییر و تحولات در زندان‌ها و دادگستری‌ها و دادگاه‌ها هستیم

وی ادامه داد: در جریان این بازدید رؤسای زندان گزارشی درباره شرایط و وضعیت زندانیان ارائه دادند، لذا ضرورت دارد از اقدامات قوه قضاییه و در رأس آن آیت‌الله رئیسی پیرامون تحولات رخ داده در قوه قضاییه تقدیر و تشکر داشته باشم.

نماینده مردم مسیحیان ارامنه شمال ایران گفت: در حال حاضر شاهد تغییر و تحولات در زندان‌ها و دادگستری‌ها و دادگاه‌ها هستیم و حتی موکلان ما این موارد را به ما منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان تبعیضی بین زندانیان مسیحی و مسلمان قائل نمی‌شدند، اظهار داشت: این امر بسیار امر مطلوبی است همچنین ما دیدیم که این زندانیان بر خلاف گزارش‌هایی که رسانه‌های معاند نظام درباره حقوق بشر ایران و موضوع اقلیت‌های مذهبی ایران مطرح می‌کنند، در کنار سایر زندانیان یک همزیستی ملاطفت آمیز دارند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بستر برای زندانیان مسیحی و مسلمان در زندان یکسان است، اظهار داشت: به هیچ وجه تبعیضی بین زندانیان مسلمان و مسیحی در زندان وجود نداشته و این نشان‌دهنده این است که گزارش‌های سازمان‌های حقوق بشری علیه ایران، خلاف واقع است.

وی تاکید کرد: لازم است بنده از مسئولان قوه قضاییه و در رأس آن، آیت الله رئیسی، پیرو تغییر و تحولات ایجاد شده در این قوه، تقدیر و تشکر کنم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟