عذرخواهی رییس صداوسیما از مردم و رییس جمهور

علی عسکری که امروز( یکشنبه ) در نشست هفتگی با معاون و مدیران شبکه‌های سیما سخن می گفت به اظهارات نسنجیده و دور از شان میهمان یکی از برنامه‌های زنده شبکه چهار اشاره و تاکید کرد: این اظهارات باعث تکدر خاطر بینندگان فهیم شبکه چهار سیما و خدمتگزاران دلسوز نظام شد و اینجانب با ابراز تاسف، از مخاطبان فرهیخته رسانه ملی و ریاست محترم جمهوری به نوبه خود عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش رکنا، رئیس سازمان صدا و سیما رعایت اخلاق اسلامی، اصول حرفه‌ای و پرهیز از اهانت در عین نقد سازنده را رویکرد محوری و همواره مورد تاکید رسانه ملی دانست و افزود: هر چند بارها تاکید شده مسئولیت اظهار نظر در برنامه‌های زنده بر عهده کارشناس مدعو است، اما بیان چنین اظهاراتی از آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و با هرگونه قصور و تقصیر برخورد قاطع می‌شود.

گفتنی است ، مهمان یکی از برنامه‌های شبکه چهار سیما در یک برنامه زنده، اتهام‌های سخیفی را به رییس جمهوری و برخی مسوولان جمهوری اسلامی نسبت داد. این توهین با واکنش‌های فراوانی از سوی همه جناح‌های کشور، کارشناسان مسائل سیاسی و حقوقدانان روبرو شده است.

همچنین به دنبال این اهانت یک کارشناس در برنامه زنده تلویزیونی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری اعلام کرد که از سازمان صداوسیما و کل عوامل برنامه زاویه شکایت خواهد کرد.

در واکنش به اتهامات سخیف علیه رییس جمهوری و توهین‌ها به رییس جمهوری و دولت ،«سیدعباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در توییتی با انتقاد از توهین‌ها به رییس جمهوری و دولت ،ادبیات سخیف، توهین و افترا را از همه بد دانست و در کسوت روحانیت، آن هم از رسانه ملی، بدتر.

عضو کابینه دولت دوازدهم تصریح کرد: با سخنان غرض‌آلوده زاویه‌ها را بیشتر و دشمنان ایران را شادمان نکنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟