ناصر قوامی: محسن هاشمی اشتباه کرد

به گزارش رکنا، وی افزود: «من فکر می‌کنم که محسن آقای هاشمی می‌توانست و باید قبل از آنکه نامه سرگشاده بنویسد، با خواهرش حرف بزند و او را قانع کند که مواضع خود را تصحیح کند».

قوامی اظهار کرد : «به هر حال اختلاف بروز کرده یک اختلاف نظری است و می‌شد که در دورن خانواده حل شود. به نظر من نوشتن این نامه نه به نفع خانم فائزه هاشمی است و نه به نفع آقای محسن هاشمی. ضمن اینکه این شائبه را ایجاد می‌کند که خواسته به خاطر مقاصد سیاسی و انتخاباتی حساب خود را از خانم هاشمی که مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است، جدا کند».

قوامی با تاکید بر اینکه «من با نظر فائزه موافق نیستم» گفت: «من معتقد نیستم که فشار بیرونی به کشور می‌تواند تغییرات مثبتی ایجاد کند، زیرا فشار به ایران یعنی فشار به مردم ایران. بدیهی است که سردمداران حکومت که با تحریم و فشار و ... مشکلی پیدا نمی‌کنند و این مردم هستند که زیر خط فقر می‌روند و زندگی برایشان سخت می‌شود لذا اصلا با نظر خانم فائزه موافق نیستم. در عین حال معتقدم که نوشتن نامه سرگشاده آقا محسن هیچ ضرورتی نداشت».

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه «محسن هاشمی با نوشتن این نامه اشتباه کرد» گفت: «به نظر من این نامه تبعاتی دارد و می‌تواند موجب کاهش محبوبیت او شود. لازم بود که عاقلانه‌تر فکر کرده و با صحبت کردن و به صورت محرمانه مساله را با خواهرش حل کند. حالا او مواضع خود را اصلاح می‌کرد یا نمی‌کرد، فرقی ندارد. به هرحال بهتر از نوشتن این نامه سرگشاده بود . »آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟