نفت در برابر مرغ !

به گزارش رکنا، رستم قاسمی در برنامه تلویزیونی جهان‌آرا افزود: آن موقع به برزیل سفر کردم و با آقای لولا دیداری داشتم و بعد از بحث‌های اقتصادی که صورت گرفت، ایشان سوال کرد که بالاخره موضوع هسته‌ای را می‌خواهید چه کار کنید؟ بعد از مقداری بحث ایشان داستانی برای من تعریف کرد و گفت موضوع هسته‌ای بهانه‌ای بیش برای آمریکایی‌ها نیست.

قاسمی گفت: : آقای لولا مثالی زد و گفت که آمریکایی‌ها وقتی می‌خواستند به عراق حمله کنند، مجوزی که از سازمان ملل دریافت کردند این بود که در عراق تونل‌هایی ساخته شده که در آن‌ها سلاح شیمیایی تولید می‌شود و ما برای از بین بردن این سلاح کشتار جمعی، می‌خواهیم به عراق حمله کنیم. ایشان می‌گفت که در آن مقطع یک برزیلی مسئول این کار در سازمان ملل بود و من از ایشان سوال کردم که آیا واقعاً چنین چیزی وجود دارد؟ ایشان گفت که اطلاعات ما اطلاعات آمریکایی‌ها هست و طبق این اطلاعات چنین چیزی وجود دارد.

در سفری در سازمان ملل به آقای بوش پسر گفتم که شما می‌خواهید به عراق حمله کنید آیا مطمئن هستید که چنین چیزی اتفاق افتاده است؟ می‌گفت آقای بوش آنچنان با اطمینان به من گفت که چنین چیزی وجود دارد که من فکر کردم یک بار خودش به عراق رفته و آن سلاح‌های شیمیایی را دیده و برگشته است./ منبع تابناک / آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 643074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟