صحبت های نماینده مجلس از جنایت بزرگ عقیم‌سازی در ایران

به گزارش رکنا، محمد تقی نقد علی، نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات مجلس در روزهای تعطیلی دوهفته‌ای کشور بیان کرد: تشکر ویژه از ریاست محترم مجلس و هیأت رئیسه محترم دارم که نگذاشتند کسانی در این ایام مجلس را به تعطیلی بکشانند. این عزیزان ایستادگی کردند تا با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی، مجلس را سرپا نگه دارند.

او با انتقاد از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره تعطیلات افزود: کسانی که ۲۰ سال در عرصه و مسند مدیریت بهداشتی این کشور تکیه زده‌اند و کسانی که جنایت بزرگ عقیم‌سازی زنان و نسل‌کشی ما را رقم زدند جلوی طب سنتی ایستادگی کردند، خوشبختانه مجلس محترم با طرح جمعیت و تعالی خانواده جلوی این جنایت را می‌گیرد.

وی افزود: ملت عزیز ایران به شما می‌گویم بعد از چندین سال که مقام معظم رهبری دستور دادند جلوی قصه کنترل جمعیت گرفته شود، دو ماه پیش وزیر بهداشت دستور داده است قضیه عقیم‌سازی برداشته شود. معاونی که خود بانی قضایا بوده است و به گفته ریاست کمیسیون اصل ۹۰ امروز ۴۰ شکایت از او شده است طلبکارانه استعفا می‌دهد، در صورتی که می‌گویم مجلس مردانه جلوی فساد ایستاده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 631103 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟