ترامپ: در انتخابات ۲۰۲۴ اعلام آمادگی خواهم کرد

به گزارش رکنا،روزنامه نیویورک تایمز نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به برخی مشاورانش گفته است که اگر پیروزی جو بایدن در انتخابات 2020 رسما تایید شود، مدت کوتاهی پس از آن برای شرکت در انتخابات 2024 میلادی اعلام آمادگی خواهم کرد.

بر اساس این گزارش در حالی که برخی رسانه های خبری پیروزی جو بایدن در انتخابات جنجالی 2020 را اعلام کرده اند ولی ترامپ تاکنون حاضر به پذیرش شکست نشده است.

نیویورک تایمز افزود: ترامپ در نشست روز چهارشنبه در کاخ سفید با برخی مشاورانش صحبت کرده و در این نشست بسیاری از مشاورانش گفته اند که شانس تغییر نتیجه نهایی انتخابات 2020 بسیار پایین و کم است.

یک مشاور ترامپ گفت: او می داند که همه چیز تمام شده است.

برخی مشاوران و نزدیکان ترامپ گفته اند که او دیگر راهبرد مخالفت و رد نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 را در ایالت های حساس و سرنوشت ساز دنبال نخواهد کرد و به جای آن امیدوار است که حمایت طرفدارانش را همچنان حفظ کند.

ترامپ و متحدانش دموکرات ها را به سرقت انتخابات نوامبر متهم کرده و شکایت های متعددی را در ایالت های مهم و کلیدی علیه روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا مطرح کرده اند.

ترامپ به مشاورانش گفته است که اگر پیروزی بایدن رسما تایید شود، به طور جدی حضور در انتخابات 2024 میلادی را بررسی خواهد کرد.

نخستین بار وبگاه اکسیوس روز دوشنبه اعلام کرد که ترامپ در حال بررسی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟