ماجرای حضور عناصر تروریستی پ‌ک‌ک در ایران چه بود؟

به گزارش رکنا، سردار پاکپور با رد ادعای یک مقام ترکیه‌ای مبنی‌بر حضور عناصر پ‌ک‌ک در خاک جمهوری اسلامی ایران، گفت: سپاه با اقتدار، عزت و اشراف دقیق و همه‌جانبه، امنیت و تسلط لازم را در مرزها ایجاد کرده است.

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه بازدید از پایگاه های عملیاتی شمالغرب کشور ، در واکنش به ادعای یک مقام ترکیه مبنی بر حضور عناصر پ ک ک در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: این ادعا راغیرمسئولانه و بی اساس دانسته و آن را تکذیب می کنیم.

تکذیب حضور نیروهای پ ک ک در ایران

وی با اشاره به وضعیت مرزها ی دو کشور افزود :در مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران و ترکیه تعاملات بسیار خوب و مفیدی بین نیروهای مسلح دو کشور وجود دارد. لذا انتظار می رود مقامات کشور دوست و همسایه ترکیه ،قبل از هرگونه اظهار نظر رسانه ای پیرامون رخداد های مرزی ، پس از حصول اطمینان از صحت واقعه، از کانال های رسمی با جمهوری اسلامی ایران ارتباط برقرار کرده و برابر ساز و کارهای پیش بینی شده این گونه مسائل را دنبال نمایند.

سردار پاکپور اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه بر اساس ماموریت خود بعنوان مسوول امنیت شمال غرب کشور ، با نیروهای تحت کنترل اعم از مرزبانی و واحدهای عملیات نیروی زمینی سپاه ،با اقتدار و آمادگی کامل در مرز حضور فعال داشته و با اشراف دقیق و مستمر بر منطقه ، تسلط لازم مرزی را ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه حضور عناصر تروریستی در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران از خطوط قرمز ما است ،تصریح کرد :در عین حال این موضوع برای ما قابل درک است که عملیات های اخیر گروهک ها در داخل خاک ترکیه موجب ایجاد فشار بر روی مسئولین ترکیه شده و آنها را مجبور به طرح چنین ادعایی کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟