نابودی مقر «سرکرده جدید داعش» در عراق

به گزارش رکنا ، «علی هاشم الحسینی» سخنگوی بخش اطلاع‌رسانی فرماندهی الحشد الشعبی اعلام کرد که به احتمال زیاد در حمله الحشد الشعبی مقر «سرکرده جدید سازمان تروریستی» داعش منهدم شده است.

اخبار بین الملل-علی هاشم الحسینی در این خصوص گفت که در عملیات «ابطال العراق-نصر السیاده» نیروهای مشترک عراق تقریبا موفق شدند عناصر سازمان تروریستی داعش را در شرق استان «صلاح الدین» و اطراف استان «کرکوک» پاکسازی کنند.

الحسینی در ادامه گفت که الحشد الشعبی موفق شده است در منطقه «الزرکه» عمق مناطق تحت کنترل داعش را بشکافد و به آن نفوذ کند. به گفته وی پیشتر نیروهای امنیتی عراق نتوانسته بودند به این مناطق نفوذ کنند.

وی در ادامه تأیید کرد که نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق موفق شدند یک «مقر بزرگ» سازمان تروریستی داعش را منهدم کنند؛ او در این خصوص گفت که این مقر شامل چندین اتاق بوده و در در آن تدارکات، دستگاه، تجهیزات و همچنین «اسنادی سری» کشف شده است که نمی‌توان آنها را در منطقه الزرکه فاش کرد.

الحسینی احتمال داد که این مقر متعلق به سرکرده جدید داعش در عراق یا یکی از فرماندهان این سازمان تروریستی در منطقه باشد.

سخنگوی الحشد الشعبی همچنین اطمینان خاطر داد که مناطق شرقی استان‌های صلاح الدین و اطراف کرکوک از عناصر داعشی خالی شده است و تنها تعداد کمی از این عناصر در مناطق یادشده باقی مانده‌اند که برای فرار از دست نیروهای امنیتی عراقی به دنبال پناهگاه می‌گردند.

در همین ارتباط، وبگاه خبری الحشد الشعبی، امروز گزارش داد که الحشد موفق شده است حمله عناصر داعشی به تأسیسات نفتی شرق عراق را خنثی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 575348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟