توصیه های آیت الله نورمفیدی به مردم استان گلستان در ایام کرونایی

به گزارش رکنا، در بخشی از این اطلاعیه مشترک که پنجشنبه شب در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان قرار گرفت، خطاب به مردم استان آمده است؛ اکنون که ویروس کرونا تمام مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و به یک معضل جهانی تبدیل شده است، خروج از این وضعیت بحرانی نیازمند وحدت و همدلی همه مردم با مسئولان و تغییر رفتارهای اجتماعی است.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ از آنجایی که بنا به توصیه تمامی پزشکان، خانه امن‌ترین جای ممکن برای پیشگیری از ابتلا به ویروس منحوس کرونا است و همچنین اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کشور، لازم است مردم گلستان به این توصیه‌ها عمل نموده و با ماندن در خانه به ریشه‌کن شدن بیماری کمک کنند.

امام جمعه گرگان و استاندار گلستان ضمن تقدیر از کادر درمانی استان بخاطر آنچه که تلاش‌ فراوان و خستگی‌ناپذیری برای درمان بیماران نامیده اند، از خیران استان هم برای تامین مایحتاج پزشکی بیماران و نیازهای مردم تشکر کرده و مردم را در خانه ماندن توصیه و تاکید کردند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است؛ امیدواریم با یاری خداوند متعال، همکاری مردم، تدابیر اتخاذ شده مسوولان و تلاش کادر درمانی هرچه زودتر از این بیماری رهایی یافته و صحت و سلامت نصیب همه مردم خصوصا هم استانی های عزیز گلستان شود.

مطابق آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی گرگان ۱۵۶ نفر در استان گلستان به علت ابتلای کرونا فوت کردند.

در لحظه انتشار این خبر و با تشدید اقدامات دستگاههای اجرایی مرتبط گلستان و دخالت پلیس؛ خروج و ورود افراد از - به استان بجز موارد خاص ممنوع اعلام شد.

استان گلستان حدود ۱.۹ میلون نفر جمعیت در سطح ۱۴ شهرستان دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟