یاران احمدی نژاد در انتخابات مجلس پیروز شدند

به گزارش رکنا، اگر نگاهی به منتخبان دوره یازدهم در تهران و شهرستان‌ها بیندازیم، با نام کسانی برخورد خواهیم کرد که هر چه در کارنامه کاری‌شان جست‌وجو کنیم تنها به نام محمود احمدی‌نژاد برخواهیم خورد.

اعتماد در بخشی از یک گزارش انتخاباتی خود نوشت: کارگزاران دولت محمود احمدی‌نژاد که توانستند در سال‌های اخیر فاصله معنادارشان را با او حفظ کنند تا همچنان در قدرت باقی بمانند، اغلب تایید صلاحیت شدند و برخی از آنها حتی توانستند به فهرست‌های اصولگرایان راه پیدا کنند.

حال همین کارگزاران تازه‌کاری که مدیریت ارشد در کارنامه‌ کاری‌شان را مدیون دولت نهم و دهم هستند، احتمالا بخش مهمی از پارلمان دوره یازدهم را تشکیل خواهند داد و در قوه مقننه رزومه‌ای برای خود دست و پا خواهند کرد.

شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت نهم و دهم از رامسر، علی نیکزاد وزیر راه دولت دهم از اردبیل و فریدون عباسی رییس سازمان انرژی اتمی در دولت دهم از حوزه انتخابیه کازرون موفق شدند به پارلمان راه یابند.

وحید جلال‌زاده، سیدمسعود خاتمی، مهدی سعادتی، محمود احمدی‌بیغش، علیرضا شهبازی، محمود عباس‌زاده، علی‌اصغر عنابستانی و تعدادی دیگر از استانداران دولت نهم و دهم نیز حضور موفقیت‌آمیزی در انتخابات مجلس یازدهم داشته‌اند.

همچنین حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش، اسدالله عباسی وزیر رفاه دولت دهم و عبدالرضا مصری وزیر رفاه دولت دهم از دیگر اعوان و انصار محمود احمدی‌نژاد در ۲ دولت نهم و دهم بودند که بعد از اتمام کارشان در مجلس دهم به مجلس یازدهم نیز راه خواهند یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟