حمایت آیت‌الله آشتیانی از دکتر سیدحسین حسینیان کاندیدای مجلس یازدهم از قم + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 1.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

به گزارش گروه سیاسی رکنا، سیدحسین حسینیان حقوقدان طلایه‌دار عرصه سخاوت و شجاعت و پاک دستی مسئولان دیار کریمان نشینی ست که در پهن پیکر سرزمین آفتاب قد علم کرده است.

چرا دکترسیدحسین حسینیان ؟

"سیدحسین حسینیان" نامی آشنا برای منطقه دیار کریمان اهل بیت معصومه سلام الله علیها ، عملگرای بی ادعایی که به دور از هیاهوی سیاسی در هر مسندی بوده نامش آوازه شهر و دیارم بوده است. پدر توسعه و پیشرفت استان قم دگر بار آمده است تا فارغ از پروپاگاندای سیاسی، جناحی و قبیله ای رافع کافه الام مردمی باشد که دو دهه است از چالشهای مدیریتی و سیاسی در سطح کلان رنج می برند. او آمده است برای نفس کشیدن دوباره در هوای سیاست زده .

دکتر سیدحسین حسینیان

آمده تا بتخانه قومیت گرایی را در معبدگاه دیار و سرزمینم شهر مقدس قم را بشکافد و فارغ از نگاه های سیاسی و طایفه ای دوباره امیدی را در دل مردم محروم منطقه را بیدار کند. آمده تا تفکرات دوباره جان بگیرند و انسانها فارغ از نژاد، جنسیت و قبیله و طایفه شان عزت و شان و کرامت پیدا کنند و عطر خوش کارآمدی و عملگرایی (پراگماتیسم) را در دیار کریمان اهل بیت معصومه سلام الله علیها طنین انداز کند.

"سیدحسین حسینیان" دگر بار آمده است تا طراح و تحول خواه، حوزه اقتصاد، و توسعه و پیشرفت باشد تا دیگر پدری پیش خانواده اش سرش را زمین نیندازد آمده است تا منجی موکلین نجیب و مظلوم قم باشد که رنج بی پولی را در کنار سختی کار و رنج نداشته

او دگر بار آمده است تا معمار روستاهای محرومی باشد که تا قبل از آن به مانند کویری بودند که گمشده خویش را در میان ستارگانش جستجو می کرد... کویری که تنش را گرمای تابستانی می سوزاند و در حسرت بارانی بود که بیاید و سیرابش نماید.

"سیدحسین حسینیان" ابری بود که بر دیارم بارید اما بی گمان این خشکسالی و قحطی چنان ریشه دوانیده بود که این نم نم باران در این دو دوره، فرصت سیراب کردن آن دشت کویری را نداشت.

بله ما مردمان دیار کریمان اهل بیت آلزایمر نداریم و حافظه‌مان حافظه‌ی کوتاه مدتی نیست و بر سر عهد و مسیری که با تو شروع کرده ایم خواهیم ماند.

ما دوباره مردی را انتخاب می کنیم که تنها چهره ای استانی نیست بلکه چهره ای *ملی* محسوب می شود فردی توانا و سخت کوش برای حمایت از مردمانی رنج کشیده.

وعده ما دوم اسفندماه

رای ما دکتر سیدحسین حسینیان

ستاد دانشجویان و جوانان حامی دکتر سیدحسین حسینیان حقوقدان برجسته و انقلابی برای مجلسی انقلابی و کارآمد

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟