رئیس قوه قضائیه وارد یزد شد

به گزارش رکنا، آیت‌الله رئیسی در بدو ورود در فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد، مورد استقبال آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد، محمدعلی طالبی استاندار و جمعی از مدیران کل نهادها و مسئولان قضایی، نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه به همراه یک هیئت عالی‌رتبه قضایی برای بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی به یزد سفر کرده و در چارچوب این سفر با نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان و اقشار مختلف مردم دیدار می‌کند.

شرکت در جلسه شورای عالی قضایی، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری، شرکت در نشست شورای اداری و نشست خبری از دیگر برنامه‌های وی است.

همچنین تعدادی از معاونان و مدیران کل قوه قضاییه در سفر به برخی شهرستان‌ها مسائل و مشکلات قضایی این مناطق را بررسی می‌کنند.

لازم به ذکر است که گروه‌های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در استان حضور یافتند و معاونان قوه قضائیه نیز با عزیمت به شهرستان‌ها، ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی مناطق مختلف استان یزد، گزارش آن را به رئیس قوه قضائیه منتقل می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟