علی مطهری: بعد از 11 بهمن درباره رد صلاحیت ها صحبت می‌کنیم

به گزارش خبرنگار  رکنا، معصومه ابتکار امروز در آخرین مصاحبه خود با اعتماد آنلاین گفته بود : " عده‌ای دنبال مأیوس کردن مردم از حضور در انتخابات‌اند"

و اشاره داشت : "برخی مخالفان و گروه‌های داخلی و خارجی در تلاش‌اند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند و البته جایگزینی هم ندارند، صرفاً هدف‌شان ایجاد اغتشاش، ویرانی و هرج‌ومرج در کشور است."

بعد از بازبینی رد صلاحیت ها باید درباره انتخابات صحبت کرد

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درخصوص افرادی که معاون رئیس جمهور مدعی است  مردم را از آمدن به پای صندوق ناامید می‌کنند گفت: درباره این موضوع باید بعد از 11 بهمن که قضیه تایید صلاحیت ها مشخص شد، صحبت کنیم و هم اکنون این مسئله زیاد روشن نیست.

ممکن است افراد زیادی دوباره تایید صلاحیت شوند

وی ادامه داد: اگر قرار باشد همین افرادی که رد صلاحیت شده دوباره رد شوند مسئله را یک شکل می‌تواند بررسی کرد و اگر افراد تایید شوند شکل دیگری پیدا خواهد کرد. فلذا هم اکنون نمی‌توان درباره این موضوع صحبت کرد. افراد زیادی را رد صلاحیت کرده اند اما ممکن است بسیاری از این افراد در آینده تایید صلاحیت خود را بگیرند. بنابراین خوب نیست در حال حاضر اظهار نظر کرد.

صحبت های آقای کدخدایی درباره رد صلاحیت ها درست نبود

مطهری در پاسخ به این سوال که چگونه فردی به دلیل مسائل مالی رد صلاحیت شده اما فردا تایید صلاحیت خود را بگیرد تصریح کرد: ممکن است بعضی از این مسائل ثابت نشده باشد که در نهایت باعث عوض شدن نظر آنها شود. هرچند که صحبت های آقای کدخدایی نیز به این شکل مناسب نبود.

خبرنگار: علی چاهه

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟