سرلشکر صفوی: اقدام تروریستی آمریکا نمی‌تواند خللی در راهبرد جهاد و مقاومت اسلامی ایجاد کند

به گزارش رکنا، متن پیام سرلشکر سید یحیی صفوی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

شهادت پاداش تلاش‌های بی وقفه و مجاهدت‌های شجاعانه و مخلصانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان جهاد با دشمنان اسلام خصوصا استکبار جهانی به رهبری آمریکا بود؛ پس از مجاهدت‌های حدود ۴۰ ساله ایشان در دوران دفاع مقدس و در جبهه مقاومت بین الملل به‌عنوان فرمانده بین الملل مقاومت، جز شهادت پاداشی را نمی‌توان برای اخلاص و شجاعت این مجاهد و فرمانده خستگی ناپذیر تصور کرد.

یقیناً اقدام تروریستی جنایتکاران آمریکایی نمی‌تواند خللی در راهبرد جهاد و مقاومت اسلامی ایجاد کند و این اقدام نشان از ضعف و شکست‌های مکرر سیاست‌های آمریکا در منطقه، خصوصاً در جبهه مقاومت دارد و چهره تروریستی رئیس جمهور آمریکا و پنتاگون را برای همه ملت‌های جهان آشکارتر ساخت.

خون پاک این شهید خواب راحت نیروهای آمریکا در منطقه را آشفته خواهد کرد و ان شاءالله ثمره خون و روح مطهر این شهید، شکست راهبردی آمریکا در غرب آسیا و خروج آمریکا از کشورهای اسلامی منطقه، افغانستان، عراق و سوریه را تسریع خواهد کرد.

محبوبیت و مقبولیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بین آحاد مختلف و اقشار جامعه و ملت عزیز ایران و از سوی دیگر در بین جوانان کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه، نوید بخش پیروزی‌های بزرگ و قطعی جبهه مقاومت اسلامی خواهد بود.

اینجانب شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهادت مجاهد بزرگ اسلام حاج ابومهدی مهندس را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و ملت بزرگ ایران، نیروهای مسلح و هم‌رزمان ایشان در ایران و منطقه و خصوصاً به خانواده عزیز و ارزشمند این شهیدان عالی‌مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی شک دوستداران و مجاهدان جبهه مقاومت در سرتاسر جهان این اقدام جنایتکارانه را بی پاسخ نخواهند گذاشت.»

منبع: ایسنا

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟