جزییات تلاش یک تیم تروریستی برای ورود به کشور و ایجاد آشوب در کرج

به گزارش رکنا، میر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، اظهار داشت: سال‌ها در پی مهارت‌افزایی در ارتش بوده‌ایم؛ به‌گونه‌ای که افسرانمان چندمهارته و یگان‌های ما چند منظوره شوند تا بتوانند در برابر دشمن منظم و نامنظم هم دفاع و هم حمله کنند.

وی افزود: تلاش ما بر این بوده که در کلیه وظایفی که به عهده‌مان گذاشته اند، به خوبی وارد عمل شویم و برای صیانت از مرزهای ایران ماموریتمان را به خوبی انجام دهیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز مشاهده می‌کنیم که افسران جوان ما تخصص‌های مختلفی در سطح مهارت بسیار بالا دارند، عنوان کرد: حفاظت بخشی از مرزهای کشور در غرب، شرق و شمال شرق به عهده ارتش است که بحمدالله خطری نتوانسته مرزها را تهدید کند و برای کشور مشکل ایجاد کند، برای نمونه چند روز پیش گروهی تروریستی با تعداد زیادی سلاح‌ قصد ورود به کشور و ایجاد آشوب در کرج را داشتند که خوشبختانه با هوشمندی نیروها، امکان ورود نیافتند.

امیر موسوی تصریح کرد: نیروی زمینی امروز ما دیگر نیروی زمینی چند سال پیش نیست؛ نیروی هوایی هم دائما حراست از آسمان را برعهده دارند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: بدون هر گونه تعارف، اوصاف فوق و روحیه خوب در ارتش به این دلیل است که مادران ما پای منبرها و در تکایا فرزندان خود را بزرگ کرده‌اند و امروز هم هرچه داریم از مساجد و همین عزاداری‌ها و عاشوراست.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ابراز امیدواری کرد که تمام مسئولان بتوانند بر مشکلات کشور فائق آیند تا حلاوت و شیرینی نظام اسلامی بیش از پیش برای مردم روشن شود.

رکنا، برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: فارس

کدخبر: 531032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟