«جلالی‌پور» درج نامش در بیانیه 77 نفره اصلاح‌طلبان را رد کرد

به گزارش رکنا، محمدرضا جلالی‌پور فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال شخصی خود نوشت که بیانیه 77 چهره فعال اصلاح طلب در مورد آشوب‌های اخیر را امضا نکرده است.

اشاره جلالی‌پور به بیانیه‌ای است که 26 آبان ماه سالری جاری منتشر شد و به امضای 77 نفر از چهره‌های اصلاح طلب رسیده بود و در این بیانیه از حکومت خواسته بودند با حافظان امنیت برخورد شود!

این فعالان سیاسی اصلاح طلب در این بیانیه خواسته بودند به خواست مردم احترام گذاشته شده و همچنین با عادی‌سازی روابط خارجی بساط تحریم‌ها جمع شود!

بر پایه این گزارش، محسن آرمین، ابراهیم اصغرزاده، علی تاجرنیا، سعید حجاریان، عبدالله رمضان‌زاده، فیض‌الله عربسرخی، علیرضا علوی تبار، الهه کولایی، محمد کیانوش‌راد، شهیندخت ملاوردی، عبدالله ناصری، آذر منصوری، حمید آیتی (همسر شهیندخت ملاوردی) و حسین کروبی از جمله افرادی بودند که زیر این بیانیه را امضا کرده بودند.

محمدرضا جلالی‌پور البته توضیح نداده که چرا نام وی در بیانیه موسوم به 77 اصلاح طلب در خصوص آشوب‌های اخیر درج شده اما تاکید کرده که اگر احیانا بیانیه و یا متنی را امضا کند در کانالش منتشر خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 519879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟