مهار صفحه اینستاگرام معاند توسط یک کشاورز ایرانی + عکس

اینستاگرام

به گزارش رکنا ، صفحه رسمی اینستاگرام کانال دروغ‌پرداز آمدنیوز توسط یک جوان اهل هشتبندی میناب از دسترس خارج شد. به تازگی الیاس غریب زاده، اعلام کرده است: «از زمانی که ندای رهبری در خصوص ورود جوانان آتش به اختیار در عرصه کار فرهنگی به گوشمان رسید، خیلی جدی تصمیم گرفتیم در بعد سَلبی ورود کنیم و دشمن را از فضای مجازی برانیم و بتارانیم.»

این جوان کشاورز درباره نحوه فعالیت خود توضیح داده است: «در ایام فراغت از کشت و کار و زراعت با تعدادی از جوانان دیگر در استان‌های مختلف گروهی سایبری تشکیل داده‌ایم و به عملیات مشترک علیه منتشر کنندگان دروغ و شایعه اقدام می‌کنیم.»

غریب زاده خبر داده است که سحرگاه روز گذشته با دریافت پیامی از طرف اینستاگرام دریافت کرده است که مهر تاییدی بر اظهارات آنان علیه صفحه رسمی آمدنیوز مبنی بر نفرت پراکنی مکرر، زده است. بر همین اساس هم اینستاگرام، حساب رسمی گروه خبری آمدنیوز با ۹۲۱ هزار دنبال‌کننده مسدود کرده است.

این خبر در حالی منتشر شده است که پیش تر برخی از رسانه‌ها علت از دسترس خارج شدن صفحه اینستاگرام این کانال دروغ‌پرداز را انتشار اسناد جعلی و فیلم‌های غیراخلاقی و خشونت‌آمیز، می‌دانستند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟