دیالوگ ماندگار فیلم قیصر از  زبان ربیعی به ترامپ

به خبرگزاری رکنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز دولت به ادعای ترامپ درباره سرنگون کردن پهپاد ایران واکنش جالبی داشت.

ربیعی گفت: ادعای ما این است که هیچ پهپاد ایرانی مورد هدف قرار نگرفته است، هر کسی که ادعا می کند که پهپاد ایران را هدف قرار داده است، باید شواهد خود را ارائه کند. جمهوری اسلامی ایران به طور معمول پهپادهای گشتی برای کمک به امنیت دارد و این اقدام کاملا رایج و عادی است. ما هیچ پهپادی را از دست ندادیم و چنین حمله‌ای به ما صورت نگرفته است و اقدماتی که ما در پرواز پهپادها داریم، علیه هیچ کشوری نیست بلکه برای امنیت خودمان است. ما برای امنیت سازی در خلیج فارس و آبراه‌ها پروازهای پهپادی داریم.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: اجازه بدهید در این جلسه یک پاسخ غیرمتعارف هم بدهم. وقتی ادعای آمریکا درباره زدن پهپاد مطرح شد، من بی‌اختیار یاد فیلم خوب قیصر افتادم. فیلم قیصر بدون تردید یکی از پارادایم‌های سینمای ایران است. یک دیالوگ بسیار خوبی در این فیلم هست که در قهوه‌خانه یک نفر می‌گوید «هیچی من بودم حاجی نصرت، رضا پونصد، علی فرصت، آره و اینا خیلی بودیم، کریم آقامونم بود». حالا ادامه دارد، می‌گوید که «حالا ما به همه گفتیم زدیم، شما بگید زده، آره خوبیت نداره». من بی‌اختیار یاد دیالوگ خوب مسعود کیمیایی در فیلم قیصر افتادم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟