پیام رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به "حاج قاسم سلیمانی"+ عکس

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی که نخواسته نامش فاش شود گزارش داد «روز سوم ماه مه(13 اردیبهشت) زمانیکه آمریکا از طریق گزارش‌های اطلاعاتی قوی متوجه طرح ایران برای حمله به منافع آمریکا شده بود، از طریق یک طرف سوم پیامهایی به ایران ارسال کرد.»

ژنرال ژوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز روز 8 ماه مه به نمایندگان کنگره گفته بود پیامهایی به ایران ارسال شد تا مطمئن شویم که تهران متوجه شود ما تهدیدها را تشخیص داده‌ایم.

«مایکل والتز» نماینده آمریکایی در این زمینه گفت: دانفود به نمایندگان پشت درهای بسته گفت یک پیام به قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران، ارسال کرده است.

این در حالی است که شب گذشته «مورگان اورتگاس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ارسال پیام مخفی به ایران از سوی کشورهای دیگر را رد کرد و گفت: «فکر می‌کنم ما پیام‌هایی که به ایران می‌دهیم را خیلی علنی گفته‌ایم.»

تحلیلگران عرصه بین الملل وحشت آمریکا از اقدامات احتمالی تلافی جویانه تهران در مقابله جنگ اقتصادی واشنگتن را علت وحشت مقامات نظامی آمریکایی و ارسال پیام به فرمانده سپاه قدس می دانند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 478272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟