متهم بانک سرمایه خود را فدایی نزاع سیاسی معرفی کرد + عکس

به گزارش رکنا ، در ادامه جلسه دادگاه علی محمدی به دستور قاضی در جایگاه حاضر شد و گفت: در جلسه قبل و امروز - دوشنبه - اتهامات زیادی را متوجه بنده کردند که این مطالب از صدا و سیما نیز پخش شد، در خصوص تهمت‌های آقای رضوی متنی نوشته‌ام که آن را می‌خوانم و در جلسه آینده صحبت‌هایم را ارائه می‌دهم.
علی محمدی افزود: من یک بانکی هستم و طبق اذعان آقای خانی نمره بانکی من بیست شده است، آقای رضوی متهم به اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور در جلسه قبل و امروز به جای پاسخگویی در خصوص موارد اتهامی خویش اتهاماتی را به آقای فرجی از پرسنل پلیس ویژه آگاهی، بازپرس و نماینده دادستان و بنده حقیر مطرح نمود که ضمن رد آن حق خود را جهت طرح شکایت با موضوع افترا و تشویش اذهان عمومی مفروض می‌دانم.
علی محمدی اظهار کرد: در این مسیر بارها و بارها آماج تهدیدها و بدترین اتهامات قرار گرفتم و تا جایی آبرویم در رسانه ملی با نشر اکاذیب یک متهم هدف قرار گرفت. از این جایگاه به آقای رضوی و سایر متهمان اعلام می‌کنم که ما هستیم و ایستاده‌ایم، در این مسیر آبرو که جای خود را دارد، جان ناقابل خود را از طریق مبارزه با فساد خواهیم داد.
وی افزود: شما به نام نوکرزاده، خود را وکیل مدافع دلسوز مردم می‌دانید. آقای رضوی جدای از مبلغ ۲۷ میلیارد ضمانت‌نامه، پس از اخذ ۸۰ میلیارد تومان از بانک سرمایه برخی از مبالغ را به میزان ۱۹ میلیارد تومان صرف ملکی در بلوار اندرزگو کرده‌اید و در نهایت همان ملک را به قیمت ۱۲۵ میلیارد به بانک می‌فروشید و از همان پول‌هایی که بانک به شما داده بود وام خود را تسویه می‌کنید. در حالی که ۴۱ میلیارد تومان در جیب شما جا مانده است و آن را وام بلاعوض تلقی کرده‌اید و با ۲۷ میلیارد ضمانت‌نامه داعی حقوق مردم هستید.
علی محمدی اضافه کرد: آقای رضوی قرار نبود اسمی از پدر همسر شما آورده شود، شما دادگاه را به مسیری هدایت کردید و خود را فدایی نزاع سیاسی معرفی کردید. آقای رضوی داماد نتانیاهو کی این گونه کرد که شما کردید؟
وی اظهار کرد: انتخاب من برای معاونت قبل از دوران آقای خانی و در زمان آقای بیرانوند انجام شد. بنده فعالیت خود را از شعبه از پشت باجه شروع کرده‌ام و با گذراندن روند انتصابات برای معاونت یک اداره انتخاب شدم. بنده نه داماد وزیر و نه از یک خانواده متمول بوده‌ام بلکه همه این‌ها ثمره تلاش و لطف خداوند بوده است. بانک سرمایه چندین مدیرعامل عوض کرده و پرونده‌ها همگی پراکنده و نامرتب بود حکم بنده به عنوان ریاست اداره در تاریخ ۱۵/۷/ ۹۵ صادر شد، به صورت ۲۴ ساعته گزارش‌ها را بررسی کرده‌ام و از همان روزها لیست بدهکاران کلان را استخراج کرده‌ام و تهاترها را افشا نموده‌ام.
علی محمدی تصریح کرد: آقای رضوی گفته است که جز ۳۱ بدهکار بانک سرمایه نیست، اولاً تعداد بدهکاران ۳۱ نفر نیست ثانیاً برخی افراد از ۱۰۷ میلیارد تومان پولی که شما برده‌اید مبلغ تسهیلاتشان کمتر بوده است.
وی بیان کرد: متهم رضوی در ادعایی مضحک به بنده تهمت رشوه در برج ۹ سال ۹۵ برای بستن پرونده منتسب می‌کند این در حالی است که در آن تاریخ بازپرس و ضابطین قضائی در جریان تخلفات وی بوده‌اند. من چرا باید رشوه می‌گرفتم بنده نزدیک به صدها گزارش از مفسدین اقتصادی به دادسرا فرستاده‌ام حساب‌های من را بررسی کنید، با ماشین شخصی خود حساب‌ها و پرونده‌ها را بررسی کرده‌ام و شب و روز به فکر فرهنگیان هستم.
پس از پایان اظهارات علی محمدی مسئول وصول مطالبات بانک سرمایه قاضی مسعودی مقام پایان جلسه را اعلام کرد و گفت: جلسه بعدی دادگاه فردا ۳۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟