به گزارش رکنا، آیت الله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: چون بنده نماینده خبرگان رهبری هستم قطعا تا پایان دوره پیگیر مسائل این استان خواهم بود و بعضی از کارها را از طریق حوزه نمایندگی تعقیب می‌کنم.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: اما نگاه مقام معظم رهبری و دفتر حضرت آقا مساله جوان گرایی و پیر زدایی می باشد که نام من هم در این لیست قرار گرفته است که به گفته رئیس دفتر مقام معظم رهبری بنده اولین شهید این تفکر زیبا هستم که در ادامه نیز سایر عزیزان به این شهادت نائل می شوند.

سلیمانی افزود:دولت عربستان و این تروریست‌ها بدانند خون این پاسداران عزیز و خون مردم مظلوم یمن پایمال نخواهد شد و روزی خواهد رسید که این ظلم به خودتان برمی‌گردد.

وی ادامه داد: دولت عربستان با حمایت کشور‌های غربی و آمریکا می‌خواست از طریق کشور‌های همسایه به ایران ضربه بزنند حتی از لحاظ اقتصادی بر روی مردم ایران فشار بیارند و خواستند معیشت مردم را تحت فشار قرار دهند، اما شکست خوردند و به عوامل تروریستی روی آوردند که چند ماه قبل در اهواز و چند روز قبل هم در زاهدان حادثه تلخی را رقم زدند، اما این نمی‌دانند این مردم هوشیار ترند و حماسه بیست و دوم بهمن را باشکوه‌تر خلق می‌کنند.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب در دهه پنجم انقلاب بیانیه را بیان کردند که میتوان به عنوان تمدن انقلاب اسلامی نام برد.

امام جمعه زاهدان گفت: انقلاب اسلامی در این چهل سال فراز و نشیب‌های بسیاری را طی کرد، تلخی و شیرینی‌های بسیاری را تجربه کرد، اما همیشه رو به پیشرفت بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی در این چهل سال فراز و نشیب‌های بسیاری را طی کرد، تلخی و شیرینی‌های بسیاری را تجربه کرد، اما همیشه رو به جلو و پیشرفت بود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی برای پیشرفت انقلاب همیشه به نسل جوان تاکید داشته اند و در تمام صحنه‌ها با اتکا به جوانان این انقلاب پیش رفته است.

سلیمانی افزود: دولت عربستان و این تروریست‌ها بدانند خون این پاسداران عزیز و خون مردم مظلوم یمن پایمال نخواهد شد و روزی خواهد رسید که این ظلم به خودتان برمی‌گردد، و این شلاق الهی در عربستان به صدا در خواهد آمد و دامن ظالم را خواهد گرفت.

وی در پایان اعلام کرد: از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و حلیت می طلبم. کاستی ها، ضعف ها و نارسایی ها را بر من ببخشید و هرکجا هستم دعاگوی لطف مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان خواهم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟