لو دادن یک راز بزرگ که باعث به شهادت رسیدن 27 سپاهی شد /  مشاور فرمانده کل قوا توضیح داد

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا گفت: عوامل تروریستی حادثه زاهدان در کشور همسایه آموزش عملیات انتحاری دیده بودند و کشور همسایه و سازمان اطلاعات ISI بایستی پاسخگوی دولت و ملت ایران و سپاه پاسداران باشد. 

سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، که به نمایندگی از مقام معظم رهبری در مراسم تشییع شهدای مظلوم حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان شرکت کرده بود در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: اینجانب از طرف مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در این مراسم باشکوه تشییع شهدای مظلوم پاسدار که مرزبانان جمهوری اسلامی و مدافعان امنیت مردم عزیز ایران اسلامی و استان سیستان و بلوچستان بودند شرکت کردم.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ضرورت پاسخگویی دولت پاکستان و سازمان اطلاعاتی ISI به دولت، ملت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: این اشرار جنایتکار اهل یکی از طوایف بلوچستان بودند که در کشور همسایه آموزش عملیات انتحاری دیده بودند و کشور همسایه و سازمان اطلاعات ISI بایستی پاسخگوی دولت و ملت ایران و سپاه پاسداران باشد که چگونه آنها از مرز این کشور عبور کردند و چرا این کشور همجوار، مأمن و محل آموزش و اعزام این گروهک‌های تروریست کافر شده است.

وی افزود: در گذشته نیز شاهد بودیم که مرزهای مشترک پاکستان با ایران دچار تهدید و خلاء امنیتی بوده و از این ناحیه تروریست‌ها به عنوان مأمن استفاده می‌کنند. دولت پاکستان باید پاسخگوی این موضوع باشند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: با توجه به شواهد و قرائن به دست آمده این گروهک‌ها توسط برخی از کشورهای جنوبی خلیج فارس که ولیعهد آنها هم اکنون در پاکستان است، تأمین مالی می‌شوند و آنها اهداف شوم و خباثت آمیز دیگری را برای دهه فجر انقلاب اسلامی در سر داشتند که با هوشیاری پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی بحمدالله کلیه توطئه‌های آنها خنثی شد.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سرکوب عاملان این حملات تروریستی را حق خود می‌دانند گفت: نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی سپاه، حق خود می‌دانند که برای دفاع و امنیت مرزهای ایران و سرکوب عاملان این تروریست های جنایتکار به رسالت انقلابی خود عمل کنند.

وی در پایان افزود: ما می‌خواهیم با کشورهای همسایه روابط حسنه داشته باشیم و ناامنی در منطقه را به سود آمریکایی‌ها و صهیونیست‌های جمع شده در کنفرانس ورشو می‌دانیم. البته ملت بزرگ ایران و سپاه پاسدارن قدرتمند و خانواده‌های شهیدان مظلوم، پاسخ کوبنده و متناسب را در زمان مقتضی به تحریک کنندگان و مجریان دست نشانده این حادثه تروریستی خواهند داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟