نمی‌خواهیم آن تریبون وسیله‌ای برای تحریک و تشویق مردم شود که مردم به خیابان بیایند، بنده هرگز چنین کاری نکرده، نمی‌کنم و نخواهم کرد.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان این که«بنده عضو کمیسیون تحقیق و عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری هم هستم و قبل از این ماجراها تذکر شفاهی و کتبی می‌دهیم» ادامه داد: تمام نطق‌هایی که آقایان خبرگان دارند، به مسئولان ارسال می‌شود.

او همچنین درباره برخی حواشی درباره انتصاب دامادش گفت: من در انتخاب دامادها اصرار داشتم که سیاسی نباشند. دامادهای ما هیچ کدام از خانواده مقامات سیاسی نیستند.

فقط یکی از دامادهایم پدرش روزگاری نماینده مجلس بوده است. اهل قسم نیستم، اما اگر قرار باشد که قسم بخورم اینجاست، بنده آقای نوبخت را فقط اوایل دوران ریاست جمهوری آقای روحانی یکی دوبار در مجلسی دیدم و از آن زمان تاکنون او را ندیدم و رابطه‌ تلفنی هم نداشتم.... در رابطه با داماد محترمم که جوان بسیار پاکی است بنده نه به او گفتم برو نه به او گفتم نرو. فقط به او گفتم هرچه خودت تصمیم بگیری. ابداً و اصلاً سفارش او را نکرده‌ام و اگر زنده باشم برای هیچ کدام از دامادهایم سفارش نخواهم کرد.این را آقای نوبخت باید بگویند، والله چنین نبوده است.

او همچنین تعریف کرد: سال ۶۸ بود که خرداد امام(ره) به رحمت خدا رفتند و رهبر معظم انقلاب مسئولیت رهبری جامعه را بر عهده گرفتند؛ مرداد ماه بود، دوماه بعد از رهبری ایشان، از دفتر ایشان زنگ زدند که آقا شما را به‌عنوان هیأت امنای مرکز تحقیقات رایانه‌ای علوم اسلامی منصوب کردند. آن روز اصلاً رایانه و اینترنت و این‌ها به این گستردگی نبود.

اولین وظیفه‌ای که بر عهده خودمان احساس کردیم و انصافاً باید بگویم اولین اقدام مؤثر این مرکز معرفی رایانه بود، یادم هست رایانه را منزل علما بردند و می‌گفتند که این کارآیی‌ها را دارد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟