پسر باجناقم رئیس شبکه سوم سیما است، وی قبل از آنکه به این سمت برسد چند سال رئیس بسیج صدا‌وسیما بوده است، «به صراحت عرض می‎کنم نه روح بنده از اینکه وی رئیس بسیج شده، باخبر بوده و نه من مطلقاً اطلاع داشتم که می‌‌خواهند او را رئیس شبکه سوم کنند.»

حداد عادل تأکید کرد: از این موضوع اطلاعی نداشته و دخالتی هم نداشته‎ام. حتی فرزند من که سنش به آقای فروغی نزدیک‎تر است خبر نداشته است که در صدا و سیما تصمیم گرفته‎اند که فروغی را رئیس شبکه سوم کنند، اما برنامه دشمن در فضای مجازی این است که همه ما را بدنام کند. وی تأکید کرد: افتخار ما این است که فرزندانی تربیت کنیم که به نظام خدمت کنند و باید هنرمان این باشد.

غلامعلی حدادعادل که در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین سخنرانی می‎کرد با بیان اینکه دشمن برای هر مسأله جامعه یک برنامه دارد، ادامه داد: آنها به‌دنبال بدبینی، دودستگی، تحریک اقوام و اقلیت‎های دینی هستند. وی یادآور شد: رئیس جمهوری بدرستی می‌گوید بالا و پایین شدن نرخ ارز جنگ روانی دشمن است که ما باید برای مقابله با این جنگ روانی برنامه داشته باشیم.

حدادعادل با تأکید بر اینکه سیاست دشمن نسبت به ما قابل درک است، گفت: آنها یک قیچی برای براندازی نظام فعال کرده‎اند، یک لبه آن تحریم اقتصادی و تیغه دیگر آن ولنگاری فرهنگی و آزادی Freedom رسانه علیه ملت ایران است، این سیاست رسانه‌ای امریکا مکمل تحریم اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی خط و برنامه آشوب را می‌‌داد و درست زمانی که دارو را تحریم می‎کنند فضای مجازی را محدود نمی‎کنند، گفت: دشمن در کوتاه مدت به‌دنبال تحریکات و شورش‌های منطقه‎ای است، آنها در پی سوزاندن ریشه ایمان مردم، شبهه‌‌افکنی در اعتقادات و ترویج لاقیدی و عفت‌زدایی به وسیله فضای مجازی هستند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 447030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟