پیکر سردار «منصوری» صبح دوشنبه در مشهد تشییع می شود

پیکر فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای ثامن الائمه(ع) سپاه در شمال شرق کشور صبح دوشنبه از مقابل مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و در بارگاه امام هشتم(ع) طواف داده خواهد شد.

این مراسم فردا از ساعت ۸:۳۰ صبح از مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا(ع) آغاز و همزمان شهید نیز پیش از آغاز تشییع با پیکر این سردار اسلام وداع خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نیز در پیامی درگذشت فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای ثامن الائمه(ع) سپاه در شمال شرق کشور را تسلیت گفت.

در پیام آیت الله علم الهدی آمده است :خبر درگذشت شهادت گونه رزمنده دلاور و سردار غیور سپاه اسلام، سردار سرتیپ قدرت الله منصوری موجب تالم خاطر مومنین و مجاهدان انقلابی شد. از زمره مجاهدانی بودند که سالهای عمر خویش را به مجاهدت خالصانه و مبارزه جانانه در دفاع مقدس اسلامی سپری کردند.

فقدان این سردار رشید اسلام و سرباز ولایت را به خانواده محترم و همرزمانش تسلیت عرض نموده و علو درجات ایشان را در عتبه مقدسه ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) از خداوند متعال مسئلت دارم.

سردار قدرت الله منصوری پس از دوران دفاع مقدس مسئولیت‌های مهمی از جمله فرماندهی تیپ ۲۱ امام رضا (ع)، فرماندهی لشکر ۵ نصر و فرماندهی قرارگاه قدس را برعهده داشت و از سال ۱۳۹۳ با حکم فرمانده کل سپاه به سمت فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه منصوب و سرانجام صبح یکشنبه در هنگام تنظیف سلاح خود دچار حادثه Incident شد و جان خود را از دست داد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟