هر 2 روز یکبار در ایران یک هواپیما سقوط می کند!+

محمدرضا رضایی‌کوچی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون عمران مجلس گفت: نقش شبکه امداد جاده‌ای در کاهش تصادفات جاده‌ای با حضور دکتر باقری لنکرانی رئیس شبکه تحقیقاتی سلامت در حوادث Accidents ترافیکی در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس آمار‌های ارائه شده مشخص شد که حدود ۳۰۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای معلول می‌شوند که ۳۰ درصد این آمار به دلیل تصادفات ناشی از استعمال الکل است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: همچنین بر اساس این گزارشات عنوان شد که تقریبا ۴۶ درصد از فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای، بعد از سانحه رخ می‌دهد.

رضایی همچنین خاطرنشان کرد: روزانه ۴۵ نفر در جاده‌های کشور کشته و هزار و ۶۰۰ نفر معلول می‌شوند. به عبارت دیگر گویا ما هر دو روز یکبار شاهد سقوط Fall یک هواپیما در کشور هستیم.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگسازی در کاهش تصادفات جاده‌ای بیان داشت: این مسئله قطعا نقش کلیدی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: البته برخی از نمایندگان این کمیسیون در این جلسه پیشنهاد دادند اگر به عنوان مثال خودرویی مثل پراید امنیت ندارد، باید از قدرت موتور و شتاب آن کاسته شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟