حجم ویدیو: 6.35M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

او نوشته: «اگر به صحت خبر رسیدید باید این مدیر را نه صرفا عزل بلکه اخراج کنید تا تمام وجودش خیس شود.»

در روزهای گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که ادعا شده بود رییس اداره برق دشت‌آزادگان (یکی از شهرستان‌های استان خوزستان) برای پرهیز از خیس شدن‌، بر دوش یکی از نگهبانان این اداره سوار شده است.

photo_2018-12-11_19-55-41

تکذیب خبر واقعیت دارد

البته این خبر توسط معاون سیاسی فرمانداری دشت آزادگان تکذیب شد.

معاون سیاسی فرمانداری دشت آزادگان با تاکید بر اینکه فیلم منتشر شده درباره رییس اداره برق دشت آزادگان صحت ندارد، گفت: هیچ یک از مدیران شرکت برق در فیلم منتشر شده حضور ندارند.

به دنبال انتشار فیلمی که ادعا می شد مربوط به سواری گرفتن رییس اداره برق دشت آزادگان از یکی از کارکنان این اداره در زمان بارندگی است، زاهد فردوس پناه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، توضیحاتی را درباره این فیلم ادعایی مطرح و موضوع را شفاف سازی کرد.

زاهد فردوس پناه در این گفتگو اظهار داشت: موضوع نخست که باید مورد تاکید ویژه قرار دهم این است که مدیران فرمانداری دشت آزادگان بر اساس سیاست های ابلاغی دولت و پیرو تاکیدات استانداری خوزستان، همواره خود را خادم مردم می دانند و اگر چه به تازگی افتخار خدمت در فرمانداری دشت آزادگان را کسب کرده ام، اما مطلع هستم که مدیران فرمانداری همواره همکاری نزدیکی با اصحاب رسانه و خبرنگاران داشته و دارند.

وی افزود: موضوع مهم دیگر این است که شان و شخصیت شهروندان در هر سمت و جایگاهی که قرار دارند، برای ما محترم است و هرگز اجازه نمی دهیم که شان انسان ها خدشه دار شود و حتی معتقد هستیم که شهروندان و کارکنان و کارگران زحمتکش ادارات و نهادها و دستگاه ها، اگر از مدیران دستگاه های مربوطه بالاتر نباشد، هرگز پایین تر از آنها نیست.

معاون سیاسی فرمانداری دشت آزادگان تصریح کرد: در مورد این فیلم که ادعا می شود مربوط به رییس اداره برق دشت آزادگان است، بلافاصله پس از اطلاع از موضوع به وسیله خبرنگار خبرگزاری موج، بررسی صحت و سقم آن را در دستور کار قرار دادم و از طرق مختلف از جمله بازرسی، حراست و روابط عمومی فرمانداری صحت موضوع را پیگیری کردم.

فردوس پناه تاکید کرد: در این فیلم تصویر دو نفر وجود دارد که قاطعانه اعلام می کنیم رییس، معاونان و حتی مدیران رده 3 اداره برق دشت آزادگان در آن حضور ندارند. لذا اینکه برخی در شبکه مجازی ادعا کردند که در تصویر رییس اداره برق شهرستان دشت آزادگان حضور دارد، به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی یادآور شد: از طریق نهادهای مسوول در حال پیگیری بیشتر موضوع هستیم تا مشخص شود، این دو نفر چه کسانی هستند و با چه هدفی این فیلم تهیه شده و بار دیگر تاکید می کنیم که حرمت انسان ها برای ما محترم است و اجازه نمی دهیم در این شهرستان حرمت شهروندان خدشه دار شود.

معاون سیاسی فرمانداری دشت آزادگان در پایان با یادآوری رشادت ها و مجاهدت های مردم این شهرستان در طول دوران مبارزه علیه رژیم ستمشاهی، دوران دفاع مقدس و همچنین در حوزه دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی متذکر شد: مردم دشت آزادگان افراد فهیم، هوشمند و زحمتکشی هستند و فرمانداری تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به آنها در دستور کار قرار داده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟