حضور فرمانده انتظامی اهواز در تجمع کارگران معترض گروه ملی+عکس

به گزارش رکنا، صبح امروز شنبه ۳ آذر ماه، پس از تجمع کارگران گروه ملی مقابل استانداری و حرکت به سمت چهار راه نادری، یگان ویژه نیروی انتظامی اهواز از ادامه حرکت آنها به مرکز شهر جلوگیری کرده و به سمت پل Bridge سفید و سپس استانداری هدایت شدند.

به گزارش ایلنا ، پس از مستقر شدن کارگران گروه ملی روبه روی استانداری، سرهنگ صفری، فرمانده نیروی انتظامی اهواز در بین کارگران حضور یافت و ضمن دعوت آنها به آرامش، گفت: غفوری، مدیر عامل گروه ملی فولاد مجوز فروش تولیدات خارج از بورس را از وزارت صنعت و معدن اخذ کرده و می‌تواند تا اطلاع ثانوی، محصولات خود را به هر کیفیت و کمیت در بازار Store آزاد به فروش برساند. تا بتواند کمبودها را جبران کند.

وی افزود: در بازدیدی که از کارخانه داشتیم حدود ۱۵۰ میلیارد کالای تولید شده وجود دارد که با فروش آنها می‌توانند ۳ ماه حقوق معوقه کارگران را تا پایان دی ماه پرداخت کنند.

صفری خاطرنشان کرد: تا ۱۰ آذر ماه یک ماه حقوق کارگران گروه ملی پرداخت خواهد شد.

وی ضمن درخواست همکاری از کارگران با مدیر عامل شرکت گروه ملی فولاد تا زمان فروش محصولات، تصریح کرد:صبح امروز در جلسه شورای معاونین استانداری که با حضور استاندار و فرماندار انجام شد بخشی از این دستور کار مربوط به مسئله گروه ملی بوده است.

فرمانده انتظامی اهواز تشریح کرد: در تماس تلفنی که دقایقی پیش با فرماندار اهواز داشتم تاکید کردند؛ کارگران روز دوشنبه صبح در کارخانه حضور پیدا کنند تا غفوری، مدیر عامل شرکت و جمعی از مسئولان توضیحات فنی‌تر و دقیق تری را ارائه دهند.

صفری ضمن تشکر از همکاری کارگران گروه ملی فولاد با نیروی انتظامی در خواست کرد و گفت: هر اعتراض و مطالبه‌ای دارید، مقابل استانداری توقف کرده و در سطح شهر حرکت نکنید و باعث رکود کار کاسبین، مشکلات ترافیکی برای خود و دیگران نشوید. ما در خدمت کارگران هستیم و خواسته های شما را به مسئولان ذیربط انتقال می‌دهیم.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 439582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟