سرمست سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور شد

به گزارش رکنا، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور امروز شنبه 26 آبان ماه با اشاره به اجرای قانون Law منع بکارگیری بازنشستگان در این وزارتخانه، گفت: سرپرستان ١١ استانداری کشور منصوب شدند.

وی اظهار کرد: بر اساس اصلاحیه اخیر مجلس ۱۴ استاندار مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شدند که در جلسه روز چهارشنبه ۲۳ آبان ماه هیات دولت برای سه استان همدان، سیستان و بلوچستان و زنجان و همچنین استان کرمان استانداران جدید تعیین شدند.

سامانی افزود: وزیر کشور ضمن قدردانی از زحمات و خدمات استانداران این ١١ استان در احکام جداگانه ای یکی از معاونان استانداران استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، فارس، قم و یزد را به عنوان سرپرست استانداری منصوب کردند.

سخنگوی وزارت کشور با بیان این که در روزهای آتی استانداران پیشنهادی به هیات دولت معرفی خواهند شد، تاکید کرد: تا انتخاب استانداران جدید، تمام امورات استان ها توسط سرپرستان انجام خواهد شد تا خللی در پیشبرد برنامه ها به وجود نیاید.

سامانی همچنین با اشاره به مشمولیت معاون سیاسی وزارت کشور در قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: وزیر کشور ضمن قدردانی از زحمات اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزارت کشور در حکمی بهرام سرمست مدیرکل سیاسی این وزارتخانه را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.

اسامی سرپرستان ۱۱ استانداری که حکم آنها امروز از سوی وزیر کشور صادر شد، بدین شرح است:

آذربایجان شرقی، جواد رحمتی

اصفهان، محمد علی شجاعی

البرز، عزیز اله شهبازی

تهران، شکر اله حسن بیکی

خراسان جنوبی، مشیرالحق عابدی

خراسان شمالی، مجید پور عیسی

سمنان، سعید ناجی

قم، سید محمد رضا هاشمی

یزد، محمد علی طالبی

خراسان رضوی، قربان میرزائی

فارس، یداله رحمانیاخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟