زهرا حسن پور همسر شهید سعید زارع، اظهار داشت: خانواده‌ شهید احمدی روشن که به نمایندگی از طرف بیت رهبری در مراسم تشییع سعید حضور داشتند، به من گفتند، شهید زارع وصیت یا درخواست خاصی نداشته است؟ در این خصوص به آنها گفتم سعید آرزو داشت یک روز انگشتری از حضرت آقا در دستش داشته باشد و رهبر انقلاب برای او نماز بخواند.

همسر شهید در ادامه گفت: بعد از اینکه آرزوی سعید را برای آنها بیان کردم، خانواده شهید احمدی روشن گفتند درخواست شما را به بیت رهبری انتقال می‌دهیم.

وی افزود: تا اینکه در دیدار روز گذشته جمعی از بیت رهبری به نمایندگی از رهبر انقلاب در منزل پدر سعید حضور یافته و به پدر شهید انگشتر و به من و مادر سعید چادر مشکی تقدیم کردند و گفتند که حضرت آقا برای شهید زارع نماز هم خواندند.

در ادامه محسن ولایتی‌فر برادر شهید حسین ولایتی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار داشت: جمعی از مسئولان بیت رهبری به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای شب گذشته حضور یافته و انگشتر حضرت آقا را به پدر اهداکرده و به مادر چادر مشکی تقدیم کردند.

حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز صبح شنبه 31شهریور ماه97 همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس منجر به شهادت و مجروح شدن عده ای زیادی از مردم شهید پرور خوزستان شد که شهید سعید زارع و نیز شهید حسین ولایتی فر از شهدای شهرستان شهید پرور دزفول در این حادثه Incident بودند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

8892510_331

کدخبر: 432210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟