یک روزنامه نگار اسرائیلی اخیرا با انتشار پیامی در توییتر، مدعی شد که یک فروند هواپیما از تل آویو به اسلام آباد پرواز کرده است و انتشار این توییت، موجی از شایعات را در رسانه های اجتماعی این کشور ایجاد کرد.

البته این روزنامه نگار پس از آن مدعی شد که این هواپیما، مستقیم از پایتخت اسرائیل به اسلام آباد پرواز نکرده و پس از فرود در «امان» در کشور اردن، به اسلام آباد پاکستان رفته و این پرواز، در حقیقت، پرواز «امان - اسلام آباد» بوده است.

این روزنامه نگار در توییتر خود نوشت که این پرواز بیست و چهارم ماه اکتبر (دوم آبانماه) به اسلام آباد انجام شده است.

پس از انتشار این اخبار، «احسن اقبال» وزیر پیشین امور داخلی پاکستان (وزیر کشور) و عضو ارشد حزب مسلم لیگ - شاخه نواز با انتشار پیامی در توییتر، از دولت این کشور خواست که در این خصوص توضیح دهد.

«فواد حسین چودری» وزیر اطلاع رسانی، میراث ملی و رسانه های پاکستان نیز امروز شنبه با انتشار پیامی در توییتر در پاسخ به احسن اقبال نوشت:دولت جدید پاکستان، هیچ مذاکره پنهانی با هند و اسرائیل ندارد.

چودری در ادامه پاسخ خود به احسن اقبال به زبان اردو نوشت:واقعیت این است که «عمران خان»، «نواز شریف» نیست و کابینه کنونی نیز، فردی نظیر شما «ارسطوی دروغین» ندارد، ما هیچ گفت و گوی مخفی با مودی یا اسرائیل نخواهیم داشت.

وزیر اطلاع رسانی دولت پاکستان در پاسخ به احسن اقبال نوشت:اگر واقعا نگران پاکستان بودید، این کشور هم اکنون در وضعیت کنونی نبود، پاکستان در دستان امن قرار دارد و شما نیز در این خصوص نگران نباشید.

البته وزیر اطلاع رسانی پاکستان به شایعات منتشر شده در فضای مجازی در این خصوص پاسخی نداد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 430476 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟