اظهار نظر جنجالی بازمانده خانواده هیتلر درباره ترامپ! + عکس

به گزارش گروه سیاسی رکنا، "الکساندر استوارت هوستون "، یکی از بازماندگان خانواده آدولف که اکنون در دهکده "پاتچوگیو" در ساحل جنوبی لانگ آیلند در نزدیکی شهر نیویورک زندگی می کند، پس از دهه‌ها سکوت، طی مصاحبه ای با روزنامه بیلد (Bild) آلمان در مورد رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ Trump و همچنین صدراعظم فعلی آلمان، آنجلا مرکل به صحبت پرداخت. او که به همراه دو برادرش "برین" و "لوئیس" در جنگ جهانی اول زنده مانده بود تصمیم گرفت سکوت اختیار کند.

8771036_523

این مرد 68 ساله در مصاحبه ای، به این روزنامه آلمانی گفت که از طرفداران حزب جمهوری‌خواه و اسم میانی‌اش نیز آدولف است. الکساندر در این مصاحبه در مورد ترامپ اظهار نظر کرد و گفت دونالد ترامپ یک دروغگوست. او همچنین در این مصاحبه خود را از طرفداران صدراعظم آلمان ، آنجلا مرکل معرفی کرد.

الکساندر به بیلد گفت : " آخرین فردی که من او را مورد تمجید قرار می دهم "دونالد ترامپ" است. او قطعا یکی از افراد مورد علاقه من نیست. تنها برخی چیزهایی که ترامپ می گوید درست است. این روش و شیوه رفتار ترامپ است که مرا عصبانی می کند. به علاوه من دروغگوهایی مثل او را دوست ندارم."

او افزود : " من همیشه به فردی رای داده ام که بهترین عملکرد را داشته باشد و بهترین کار را انجام دهد. اگر می توانستم به صدراعظم( آلمان) رای می دادم. او سیاستمدار مورد علاقه من است. او به نظر می رسد فردی باهوش و زیرک است. وقتی مسئله پناهجویان اتفاق افتاد او کاری که باید انجام می داد انجام داد.

8771037_876

گفتنی است؛ پدر الکساندر که ویلیام پاتریک هیتلر نام داشت پس از مهاجرت به آمریکا هنگامی که عضو نیروی دریایی آمریکا بود علیه عموی او (هیتلر) می جنگید. خانواده او پس از پایان جنگ، نام خانوادگی خود را ابتدا به هیلر و سپس به استورات هوستون تغییر دادند. آلکساندر اکنون بزرگترین برادرزاده در قید حیات دیکتاتور سابق آلمان به شمار می رود. خانواده او پس از جنگ جهانی اول استفاده از لقب مشهور هیتلر را متوقف کرده بودند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصادف وحشتناک کودک دانش آموز جلوی چشم مادر + فیلم

حرکت خلاقانه در زدن ضربه ی پنالتی+ فیلم

حمله شوم مردان به باشگاه بدنسازی زنان / در تبریز رخ داد

وحید خزایی دستگیر می شود

نقشه زن موقت برای برج ساز مشهور تهرانی + عکس

بهروز از مرد قصاب فیلم و عکس های وحشتناک گرفت / او عاشق زن قصاب شده بود ! + تصاویر

دختر 21 ساله از پدربزرگش 2 قلو باردار شد + عکس

تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس

شلیک مرگ به وکیل دادگستری در گردنه نور آباد

سرنوشت تلخ عروس 12 ساله زاهدان / افشین نمی آمد و من عروس پدر شوهرم بودم!

تصادف در جاده شمال راز برادر نماینده زن شورای شهر تهران را برملا کرد

ازدواج مجدد با ترانه زندگی ام را سیاه کرد / من و او از دبیرستان عاشق هم بودیم!

دختر جودوکار ایران به خاطر حجاب از مبارزه محروم شد + عکس

کدخبر: 424108 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟