تصاویر تهدید آمیز رژیم صهیونیستی برای بشار اسد

رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه با انتشار چند تصویر ماهواره‌ای، که توسط ماهواره جاسوسی این رژیم در داخل سوریه گرفته شدند، بشار اسد، رئیس جمهور این کشور را به طور ضمنی تهدید به ترور Assassination کرد. 
این تصاویر که توسط جدیدترین ماهواره جاسوسی رژیم صهیونیستی به نام اوفک 11 گرفته شده، از سوی وزارت جنگ این رژیم و به مناسبت سی‌امین سالگرد ارسال اولین ماهواره این رژیم به فضا منتشر شد. اسرائیل نخستین ماهواره خود را در 19 سپتامبر سال 1988 به فضا فرستاد.
در تصاویر منتشره از سوی وزات جنگ رژیم صهیونیستی کاخ ریاست جمهوری سوریه، موسوم به کاخ مردم، تانک‌های موجود در پایگاه نظامی سوریه و فرودگاه بین‌المللی دمشق نشان داده شده است. تایمز آو اسرائیل مدعی شد انتشار تصاویر گرفته شده توسط ماهواره‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی هم می‌تواند نشان‌دهنده قدرت اطلاعاتی این رژیم و هم تهدید ضمنی دولت سوریه باشد. 
ماهواره جاسوسی اوفک 11 در 13 سپتامبر سال 2016 با استفاده از موشک شاویت به فضا پرتاب شد. این ماهواره در ابتدا عملکرد ضعیفی داشت و تیمی از مهندسان هوافضای رژیم صهیونیستی برای بهبود عملکرد آن به کار گرفته شدند. 
دو روز پیش خبرگزاری رسمی سوریه از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق و مقابله پدافند هوایی این کشور با آن خبر داد.

کاخ ریاست جمهوری سوریه

عکس هوایی از سوریه

پایگاه زمینی ارتش سوریه

عکس هوایی از سوریه

فرودگاه دمشق

عکس هوایی از سوریه

کدخبر: 417525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟