به گزارش گروه ترجمه رکنا، دیلی میل نوشته است: اسرائیل، کشوری که در خون متولد شده، درترور Assassination و قتل Murder در دنیا اول است. جاسوسان و آدمکش‌های موساد تنها در 10 سال گذشته بیش از 800 مورد ترور انجام داده‌اند که بیش از هر کشوری بعد از جنگ جهانی دوم است. 
45 سال قبل، ودی حداد فعال ضد اسرائیلی در صدر لیست ترور موساد بود، ولی 6 سال بعد از اولین باری که حداد در لیست کشتار قرار گرفت او هنوز سالم بود و در بغداد به فعالیت‌هایش ادامه می‌داد. اتفاقاتی که بعد از این افتاد درست مانند یک فیلم جیمز باندی است.

در 10 ژانویه 1978، جاسوسی از موساد که به حلقه داخلی یاران حداد نفوذ کرده بود خمیر دندان او را با یک تیوب سم که درست مانند خمیر دندان بود و در یک آزمایشگاه در تل‌آویو درست شده بود عوض کرد. هر بار حداد دندان‌هایش را مسواک می‌زد، مقداری جزئی از سم از راه لثه‌هایش وارد جریان خون او می‌شد. حداد کم کم شروع به مردن کرد. دوستان او با ماموران مخفی آلمان شرقی تماس برقرار کردند و آنها حداد را به بیمارستانی در برلین شرقی فراری دادند. دو روز بعد حداد که از هر روزنه بدنش در حال خون‌ریزی بود به مرگ دردناکی درگذشت.
آنچه بر سر حداد آمد نمونه‌ای از چیزی است که الان هم در حال اتفاق افتادن است. ارقام ترور این رژیم حیرت‌آور هستند. نه تنها ماموران مخفی موساد به تنهایی بیش از تمام سازمان‌های جاسوسی کشورهای دیگر بعد از جنگ جهانی دوم آدم کشته‌اند، این رقم هنوز هم در حال افزایش است و در دهه اخیر بیش از 800 نفر قربانی شده‌اند. رقم دقیق کشته‌ها از زمان شکل‌گیری این رژیم اشغالی مشخص نیست ولی شماری بالغ بر هزاران نفر دارد. 
در عملیاتی دیگر در سال 1968 که بعدا فیلمی هم در موردش ساخته شد، موساد یک روان‌شناس سوئدی را استخدام کرد که یک زندانی Prisoner فلسطینی را هیپنوتیزم کند تا یاسر عرفات را به قتل برساند. روانشناس یک زندانی را که شرایطش به عقیده او مناسب بود برگزید و 3ماه صرف هیپنوتیزم او با این پیام ساده کرد: عرفات بد است. باید حذف شود. 
زندانی تمرین داده می‌شد تا به عکس‌های عرفات که در اتاقی مخصوص پنهان شده بود تیراندازی کند. در 19 دسامبر 1968، تیمی از موساد این زندانی را که با نام فتخی شناخته می‌شود پنهانی از رود اردن که قرار بود از آنجا به مقر عرفات نفوذ کند رد کرد. ماموران موساد 5ساعت منتظر ماندند، سپس اخبار به دست آنها رسید. فتخی وقت را تلف نکرده بود، او مستقیما نزد پلیس Police رفته و به آنها گفته بود که موساد قصد شستشوی مغزی او را داشته تا یاسر عرفات را به قتل برساند. عملیات یک شکست مطلق بود. 
در سال‌های اخیر موساد سعی داشته شهرت خود را به عنوان کارآمدترین سرویس مخفی در کشتار و ترور حفظ کند. یک عملیات رد دوبی این نکته را به اثبات می‌رساند. در ژانویه 2010، تیمی از جاسوسان موساد با پاسپورت‌های جعلی و تغییر قیافه با کلاه‌گیس‌ و سبیل‌ مصنوعی به امارات سفر کردند. آنها که خود را به عنوان بازیکن تنیس جا زده بودند (در حالیکه بعضی‌هایشان حتی راکت تنیس در دست داشتند) به هتل ال بوستان رفتند. آنها منتظر شکارشان بودند، یکی از رهبران حماس به نام محمود ال مبحوح. به محض ورود مبحوح به اتاقش، آنها او را گرفتند و به وسیله یک ابزار بسیار پیشرفته فراصوتی بدون اینکه پوست او را بشکافند به بدنش سم تزریق کردند. ال مبحوح در عرض چند دقیقه جان داد و چهار ساعت بعد بیشتر اعضای تیم دوبی را ترک کرده بودند.
شرح کاملتری از جنایات هولناک موساد از بدو تولد رژیم صهیونیستی تاکنون، در کتاب برخیز و اول تو بکش: تاریخ مخفی ترورهای اسرائیل نوشته رونن برگمان جدیدا منتشر شده است. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی جنازه برادرم را دیدم دستانش از پوست آویزان بود + عکس

تجاوز مرد شیطان صفت به کودکان بی سرپناه !

اولین عکس شهرام جزایری هنگام دستگیری در مرز بازرگان

3 روز مانده به پایان خدمت سربازی راز شومی از زنم فهمیدم! +فیلم گفتگو

این زندانی حبس ابدی را می شناسید؟/ او در خیابان های تهران جولان می داد! + فیلم گفتگو

تجاوز به دختر ها با بستن دست و پایشان!+عکس

بلایی که بر سر نوعروس 16 ساله در خانه مجردی آمد / او با پسرهای غریبه قرار مرار می گذاشت!

گردانندگان باند «مگس»‌ مشهد را به هم ریخته بودند + عکس رییس باند

از نگاه مردها به اندام زنم زجر می کشم / نسرین با لباس و آرایش زننده بیرون می رود!

3جوان نصفه زن و نصفه مرد بعد از پارتی شبانه فاجعه مرگبار آفریدند !+تصاویر

مرد طلافروش وقتی زندانی شد زنش تنهایش گذاشت!

ناگفته هایی از 10 هزار دلار جامانده در شلوار کردی یک معلم! + گفتگو

جمشید به خواهر زنش نظر داشت! / او نزد سیما کتمان نکرد!

کدخبر: 401839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟